Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@15:25:35 GMT

هشدار پیشکسوت استقلال درباره نقطه ضعف آبی پوشان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۹۲۷

محمد نوری درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته اول نوزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم، اما از الان نمی‌توان به استقلالِ استراماچونی ایراد گرفت. بازیکنان استقلال شادابی نداشتند و خط دفاعی این تیم پراشتباه بود. بازیکنان ماشین‌سازی نیز از این مسئله استفاده کرده و توپ‌ها را پشت دفاع استقلال می‌انداختند تا از این راه به گل برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی افزود: هشدار می‌دهم که اگر استقلال مشکل خط دفاعی‌اش را حل نکند، در آینده به مشکل می‌خورد. مهاجمان زهر لازم را نداشتند و در خط میانی نیز نیاز به پلی‌میکر داریم. علی کریمی از شرایط آرمانی خود دور بود. اگر چه بازی خوبی نبود، اما باید به استقلال امیدوار بود و حمایت کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ماشین‌سازی قدرت لازم را نداشت، اما استقلال نیز از انسجام لازم برخوردار نبود. خطوط دفاعی تیم هماهنگ نبود. اگر چه می‌گویم باید از استقلال حمایت کرد، اما استقلال نامش استقلال است و بازیکنان باید با قدرت ظاهر شوند. تیم‌های دیگر باید از استقلال وحشت داشته باشند.

نوری در پایان گفت: بازی با ماشین‌سازی اولین بازی استراماچونی بود و باید از او حمایت کرد. باید دید در دراز مدت استراماچونی چطور کار خواهد کرد. امیدوارم هواداران و پیشکسوتان در این مقطع حمایت کنند تا شرایط تیم بهتر شود.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال محمد نوری پیشکسوت استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟

پیکارهای لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

   

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!