Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@11:25:30 GMT

با اخراجم به ذوب‌آهن صدمه زدم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۹۳۱

با اخراجم به ذوب‌آهن صدمه زدم

به گزارش وانانیوز،  علیرضا چراغعلی با اشاره به شکست تیمش برابر سایپا در هفته اول نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در اکثر لحظات بازی ذوب‌آهن صاحب توپ و میدان بود. با اینکه گل اول را خورده بودیم، ولی اخراج من از زمین مسابقه به ذوب‌آهن صدمه زد و این موضوع باعث شد تا سایپا فشار زیادی روی دروازه ما بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه آنها با این اتفاق روحیه گرفتند و دو گل زدند تا در نهایت برنده از زمین بیرون بیایند.

وی با بیان اینکه بابت اخراج در این مسابقه به شدت ناراحت است، خاطر نشان کرد: اگر اخراج نمی‌شدم قطعاً شرایط فرق می‌کرد. من در آن صحنه می‌خواستم توپ را بزنم که بازیکن سایپا زودتر به توپ رسید و در نهایت من با آن بازیکن برخورد کردم. داور در آن صحنه قصد نداشت اخطار بدهد، ولی شلوغ‌کاری بازیکنان سایپا باعث شد تا کارت زرد دوم را بگیرم و از زمین مسابقه اخراج شوم. آقای منصوریان هم بعد از بازی به من گفت که لزومی نداشت در آن منطقه از زمین خطا کنم، مطمئن باشید این اتفاق را در بازی‌های آینده جبران خواهم کرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به برکناری سعید آذری از سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: مسائل مدیریتی به ما مربوط نمی‌شود و من نمی‌توانم حرف خاصی بزنم. فقط باید بگویم که آقای آذری در این باشگاه سال‌ها زحمت کشید و یک مدیر توانمند و کاربلد بود. برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. بازی در ورزشگاه تختی آبادان جلوی هواداران پرشور صنعت نفت اصلا کار راحتی نخواهد بود.

اوسمار ویه‌را که طی ۹ بازی هدایت پرسپولیس هفت پیروزی به دست آورده، در پی کسب یک پیروزی خارج از خانه مهم دیگر به عنوان سرمربی پرسپولیس است.

ویه‌را در بازی با گل‌گهر با کارت قرمز مستقیم موعود بنیادی‌فر اخراج شد تا در بازی حساس با ملوان از روی سکوها کار را دنبال کند. او حالا در بازی امروز مقابل صنعت نفت به کنار خط بازمی‌گردد.

اوسمار که اغلب چهره‌ای آرام از خود نشان داده با توجه به اینکه در بازی با گل گهر ابتدا کارت زرد گرفت و سپس با کارت قرمز مستقیم اخراج شد، در صورت دریافت کارت مقابل صنعت نفت از بازی بعدی محروم خواهد شد و از این رو سرمربی برزیلی باید مراقب باشد که دوباره به سکو تبعید نشود.

دیگر خبرها

  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)