Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سعید فتاحی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد وضعیت ورزشگاه های لیگ برتری گفت: ورزشگاه خانگی گل گهر سیرجان سکوهایش صندلی گذاری وشماره گذاری شده است. گیت ها و دوربین ها نیز نصب شده است. فقط بخشی از سکوهای روبه روی جایگاه باید ایمن سازی شود و به همین دلیل در هفته نخست مورد استفاده قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه شهید بهنام محمدی نفت مسجدسیلمان نیز صندلی هایش شماره گذاری شده است. در بخش شرقی ورزشگاه گیت نصب شده اما در بخش غربی هنوز گیت ها نصب نشده که این بخش از ورزشگاه مورد استفاده قرار نگرفت اما تا هفته سوم که نفت مسجدسلیمان میزبان است ورزشگاه به طور کامل آماده خواهد شد.
مدیر مسابقات سازمان لیگ افزود: ورزشگاه فولادشهر اصفهان نیز تجهیز شده است و سامانه بلیت فروشی این ورزشگاه ایجاد شده و نواقص جزیی که وجود دارد قرار است ظرف روزهای آینده برطرف شود.
فتاحی در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی تهران گفت: صندلی های ورزشگاه آزادی شماره گذاری شده است، گیت ها ی طبقه اول و دوربین ها نیز نصب شده و طبقه دوم ورزشگاه نیز از هفته سوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت و گیت های این طبقه ورزشگاه نیز تا آن زمان نصب می شود.
وی افزود: ورزشگاه بنیان دیزل هم تقریبا آماده شده است وفقط تعداد گیت های نصب شده در سمت تماشاگران میزبان کم بود که قرار است تکمیل شود. ورزشگاه شهدا شهر قدس هم تکمیل شده است.
مدیر مسابقات تصریح کرد: ورزشگاه های فولاد خوزستان و شاهین بوشهر هم صندلی گذاری و شماره گذاری شده و گیت ها نیز در آن ها نصب شده است. سامانه فروش بلیت الکترونیک نیز در این ورزشگاه ها نصب شده است. بلیت فروشی بازی شاهین بوشهر نیز از طریق این سامانه انجام می شود.
در خصوص مشکلات ایجاد شده در سامانه بلیت فروشی در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی گفت:وسامانه بلیت فروشی که در بازی افتتاحیه لیگ ایجاد شد اشکالاتی داشت که به همین دلیل هم از باشگاه پرسپولیس توضیح خواسته ایم. در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه در هفته دوم لیگ برتر نیز توضیح های تکمیلی برای مردم و رسانه ها ارایه خواهد شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستاری فرد روز چهارشنبه در جمع مدیران مدارس شهرستان ارومیه افزود: مدرسه محل‌ کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان است و هنر معلم شناسایی استعداد دانش آموزان و هدایت آنان براساس این استعداد است.

وی اضافه کرد: در حوزه تربیت بدنی و سلامت یک برنامه مهم آموزش یک‌ رشته ورزشی، هنری و یا یک رشته مهارتی به دانش آموزان است.

ستاری فرد بیان کرد: مهمترین زیرساخت تحقق اهداف تربیت بدنی توانمند شدن معلمان است و داشتن تجهیزات و زیرساختها و اینکه آموزش ها هدفمند و نظام مند باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه های طراحی شده حول سه محور و بر مبنای سند تحول است که طی کارهای پژوهشی احصا شده است.

وی با بیان اینکه تحول باید حول سه محور باشد که سرمنشا آن مدیران و محور نیروی انسانی است اظهار کرد: معلم محور همه تحولات است و نیروی انسانی می‌تواند مبدا و منشا تحول باشد و دانش‌آموزان به عنوان نرم‌افزار اصلی تعلیم و تربیت در دست معلمان هستند.

ستاری فرد با اشاره به اینکه محتوا و برنامه محور دوم و معلم نیازمند کتاب خوب برای تدریس است گفت: ولی باوجود تمامی این ملزومات محوراصلی معلم است.

وی با بیان اینکه در بخش سوم برنامه اصلی باید ارائه شود تا برنامه محور یا نتیجه محور بودن آن مشخص شود اضافه کرد: مدیر مدرسه تضمین کننده جریان تعلیم و تربیت اصلی در کشور است ولی همه فرهنگیان مسوولیت مهمی دارند.

ستاری فرد گفت: مدرسه فقط محل درس نیست و هیچ کسی نمی‌تواند جای تربیت را پر کند معلم فقط مدرس برای انتقال برخی معلومات نیست و معلم دانشی به دانش آموزان منتقل می‌کند که تبدیل به نگرش و رفتار شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بین رسالت و ماموریت تفاوت وجود دارد افزود: رسالت معلم تربیت نسل سالم با نشاط است.

وی با اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی فضای ورزشی استان آذربایجان غربی ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد ادامه داد: این درحالی رخ داد که در کل کشور این رشد ۵۰ درصد بود.

این گردهمایی با حضور بیش از ۲۷۰ مدیر از مدارس شهرستان ارومیه به مدت یک روز در سالن نیلوفر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه نیوکمپ / فیلم
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • صدور کد صادراتی IR در یک کارخانه لبنی در استان مرکزی
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد