Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:54:57 GMT

دولت جدای از مردم نیست

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۹۸۷

دولت جدای از مردم نیست

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در دیدار با خانواده شهید حجت اله معصومی در شهرستان ابهر با بیان این‌که خانواده دولت متفاوت از مردم نیست، افزود: دولت شهدای گرانقدر زیادی از جمله شهید رجایی و شهید باهنر را در راه کشور تقدیم کرده است.  
وی با اشاره به این‌که همزمان با هفته دولت پروژه‌های مختلفی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد، تاکید کرد: برخی پروژه‌ها به‌ویژه در ابهر قابلیت افتتاح دارد که آغاز به کار آن‌ها با حضور مقامات بلندپایه کشور صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مقام عالی استان با اشاره به این‌که در حال حاضر آمریکا در اوج دشمنی با کشورمان به سر می‌برد، اظهار کرد: آمریکا و نوکران آن‌ها چهل سال است با ما جنگ دارند و در این جنگ دین و اعتقادات مردم را نشانه گرفته‌اند. 
حقیقی با تاکید بر این‌که آمریکا و ایادی آن‌ در بین مردم جایگاهی ندارند، یادآور شد: در حال حاضر در منطقه با ظلم آمریکاییان مواجه هستیم که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به جنگ عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لیبی اشاره کرد که هدف همه این کینه‌توزی‌ها دشمنی با کشورمان است. 
نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به این‌که اقتدار کشور ما حاصل خون ۲۳۰ هزار شهید، ۵۵۰ هزار جانباز و ۴۲ هزار آزاده است، بیان کرد: اقتدار انقلاب به سادگی به دست نیامده است که امیدواریم در سایه این اقتدار دشمنان نظام و اسلام بیشتر منکوب شوند. 
وی با اشاره به این‌که همه تلاش مسئولان خدمت به مردم و دادن مسئولیت‌ها به جوانان انقلابی است، افزود: باید انقلاب و دستاوردهای آن به جوانان تشریح شود تا بتوانند در آینده، مسئولیت های خطیر را بر عهده بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت مردم استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است