Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:40:11 GMT

استقرار ۷۲ پایگاه سنجش نوآموزان در فارس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۰۵۰

استقرار ۷۲ پایگاه سنجش نوآموزان در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن بهشتی‌پور رئیس اداره پرورش استثنایی استان فارس با اشاره به استقرار ۷۲ پایگاه سنجش در استان فارس بیان کرد: در کل استان ۷۲ پایگاه سنجش در بدو ورود داریم که ۱۴ پایگاه در شهرستان شیراز و علاوه بر آن یک پایگاه تخصصی نیز در شیراز برای ارجاع به پایگاه‌های عادی مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سنجش در بدو ورود یعنی کلاس اولی‌ها اجباری است، افزود: والدین تا پایان شهریور ماه امسال فرصت دارند که این سنجش را انجام دهند، اما باید این نکته را مد نظر داشته باشند که برای طی کردن فرایند ثبت‌نام زودتر نسبت به این امر اقدام کنند.

بهشتی پور با اشاره به اینکه رویکرد آموزش و پرورش انجام سنجش در مقطع پیش دبستانی است، تصریح کرد: از آنجا که هر چه در سنین پایین‌تر سنجش انجام شود، امکان و فرصت مداخله بهتر و بیشتر وجود دارد، سنجش پیش دبستانی‌ها نیز در استان فارس انجام می‌شود.

رئیس اداره پرورش استثنایی استان فارس با بیان اینکه امسال ۵۰ درصد از پیش دبستانی‌ها در استان فارس ارزیابی می‌شوند، اضافه کرد: در شیراز ۲ پایگاه تخصصی پیش دبستانی مستقر شده، اما این خدمات در پایگاه‌های بدو ورود هم در صورتی که نوبت خالی داشته باشند، انجام می‌شود.

او با تاکید بر اقداماتی که در پایگاه‌های سنجش انجام می‌شود، اظهار کرد: سلامت عمومی، بهداشت عمومی، بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و دیگر موارد ارزیابی می‌شود و درصورت مشکل کودک به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده می‌شود.

بهشتی پور تاکید کرد: پارسال برخی از پایگاه‌ها تا آبان ماه نیز فعال بوده اند.

انتهای پیام/ت

استقرار پایگاه‌های سنجش نوآموزان در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش توانبخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از این تعداد ۱۶ هزار بیمار بستری و مابقی سرپایی درمان شده اند.
شریفی با بیام اینکه این آمار مربوط به مراجعه کنندگان به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، افزود: در این مدت در این بیمارستان ۳ هزار ۶۰۰ عمل جراحی انجام شده است.
وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده بود که تجهیزات و پزشک برای بیمارستان شهرستان‌ها تامین شود که در حال حاضر ۵۵ درصد از خدمات درمانی در شهرستان‌ها انجام می‌شود و این اقدام از مراجعه بیماران به مرکز استان در ایام تعطیلات جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان از ۱۴ فروردین
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین
  • هتک حرمت نسبت به وجود مقدس امیرالمومنین علی(ع) در هیچ فضایی انجام نشود
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • نوروزگاه‌های عشایری در صدر بازدید مسافران نوروزی
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی