Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@19:06:21 GMT

۵۱۲ پروژه در هفته دولت افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۰۹۷

۵۱۲ پروژه در هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا رحب زاده که به همراه استاندار در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت حضور یافته بود ، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۴۷۵ پروژه در بخش دولتی با هزینه کرد هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود‌ رجب زاده افزود : ۱۳۰ پروژه در شهرستان بجنورد، ۵۴ پروژه در شهرستان شیروان، ۶۴ پروژه در شهرستان اسفراین، ۶۳ پروژه در شهرستان مانه و سملقان، ۶۳ پروژه در شهرستان فاروج، ۱۶ پروژه در شهرستان جاجرم، ۱۰ پروژه در شهرستان گرمه و ۷۴ پروژه در شهرستان راز و جرگلان در هفته دولت افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بخش خصوصی نیز ۳۷ پروژه را آماده افتتاح است که این پروژه ها با هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح می شود. وی خاطرنشان کرد: ۸۱ پروژه در زمینه امور زیربنایی، ۱۴ پروژه فرهنگی، هشت پروژه آموزشی، ۱۸ پروژه عمران شهری، ۳۲۸ پروژه عمران روستایی، ۹ پروژه بخش عشایر و یک پروژه در بخش ورزشی در هفته دولت در استان افتتاح می شود.

رجب زاده با اشاره به اینکه شمار پروژه های قابل افتتاح در استان نسبت به سال گذشته کاهش دارد خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان در تیرماه جاری هم بیش از ۱۳۰ پروژه در قالب ۳۰ طرح با هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است و پیش از آن هم برخی پروژه های عمرانی افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: برخی از پروژه ها از جمله موزه فرش، مرکز قلب بجنورد و ارتقای تخت های بیمارستان جاجرم از ۳۲ به ۶۴ تخت خواب پس از هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی دولت رئیس جمهور فرش موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند