Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@13:36:18 GMT

شاخص در کانال ۲۷۰ هزار واحد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۱۰۲

شاخص در کانال ۲۷۰ هزار واحد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۳۸۵۹ واحدی، به کانال ۲۷۰ هزار واحد رسید. شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۳۸۵۹ واحدی، به کانال ۲۷۰ هزار واحد رسید.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 5میلیارد و 177میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 1409میلیارد تومان در 407هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 3859واحدی در ارتفاع 269هزار و 986واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای پالایش نفت اصفهان، مخابرات ایران و پالایش نفت تهران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی پارس با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 1042واحد، کل (هموزن) 1765واحد، قیمت (هموزن) 1183واحد، آزاد شناور 4116واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب 2637و 8589واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 1634میلیون ورقه به‌ارزش 923میلیارد تومان در 253هزار نوبت، آیفکس 10 واحد رشد کرد و در ارتفاع 3589واحد قرار گرفت./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با رشد ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۸۶۷ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۳,۸۰۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۴۰۳.۹۶۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746311

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید