Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:13:47 GMT

ثبت اطلاعات مساجد در سامانه جامع

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۱۶۸

ثبت اطلاعات مساجد در سامانه جامع

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی معاون مدیرکل اوقاف استان سمنان در نشستی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ساماندهی مساجد و امنا اوقاف کشور سامانه‌ای را طراحی کرده که در آن اطلاعات مساجد ثبت می‌شود که در این حوزه یکی از ملاک‌های امتیازدهی در بحث عمران و آبادی مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تلاش برای جذب مردم و افزایش اقبال جوانان و افزایش شمار مخاطبان در مسجد در زمره دیگر شاخص‌هایی است که در ساماندهی مساجد در سامانه کشوری لحاظ می‌شود که به حمد الله تاکنون ۹۸۴ مسجد استان سمنان در این سامانه ثبت اطلاعات شده‌اند.

معاون مدیرکل اوقاف استان سمنان گفت: افزایش بینش دینی نمازگزاران در مساجد است که منجر به عملکرد مثبت اجتماعی در خدمات‌دهی به مخاطبان اعم از زنان و مردان و نوجوانان و جوانان با تمام افکار و عقاید شده باشد نیز یکی دیگر از ملاک‌های شاخص‌سازی مساجد در طرح ساماندهی است.

عرفانی با بیان اینکه عمران و آبادانی و ایجاد زیرساخت‌ها در مساجد، یکی از اقدامات مورد تأکید اوقاف و هیئت‌امنای مساجد با کمک مردم ولایتمدار است، تاکید کرد: در بحث عمران و آبادی مساجد باید به توسعه ابعاد فرهنگی، قرآنی و دینی نمازگزاران و مؤمنان نیز توجه شود و این مهم نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او ابراز داشت: مساجد می‌بایست آباد کننده آخرت نمازگزاران باشند نه اینکه فقط مردم و نمازگزاران، آباد کردن ظاهر مساجد را در اولویت امور خویش قرار دهند و از آبادانی سرای ابدی خود باز کنند.

انتهای پیام / م

ضرورت ارتقاع مساجد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳، سه شرکت پخش رازی، مجتمع جهان فولاد سیرجان، شرکت ایران دارو، سود سنواتی سود سنواتی و حق تقدم بیش از ۳۸۷ هزار سهامدار را شامل ۱۱۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان یعنی سجام واریز کردند.

در همین مدت هم ۱۱ شرکت سود جاری بیش از ۲۵۲ هزار سهامدار را به مبلغ ۸۲۸ میلیارد و ۱۸ میلیون تومان از طریق سامانه سجام پرداخت کردند.

سجام سامانه‌ای زیر ساختی که فعالان بازار با ثبت اطلاعات و احراز هویت در آن خدمات در یافت می‌کنند.

کد خبر 6085171

دیگر خبرها

  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • ورود سامانه بارشی به سمنان از فردا
  • طرح جامع دریاچه نمک قم تصویب شد