Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:32:51 GMT

کودک مبتلا به سرطان در قم لباس پلیس پوشید

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۲۰۸

کودک مبتلا به سرطان در قم لباس پلیس پوشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبری پلیس، «امیرعباس موغاری» مبتلا به سرطان که بزرگ‌ترین آرزوی خود را پلیس شدن و پوشیدن لباس پلیس بیان می‌کرد، با حضور سرهنگ صیاد درویشی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم به آرزوی خود رسید.

این گزارش می‌افزاید، این کودک ۶ ساله قمی که از بیماری سرطان رنج می‌برد در گفت و گو با گروه نمایش صدا و سیمای مرکز قم وقتی از او می‌پرسند، دوست داری چه کاره شوی در پاسخ اعلام می‌کند «دوست دارم پلیس شوم» که طی هماهنگی با فرمانده انتظامی استان قم شب گذشته به آرزوی خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکیست، به نمایندگی از سردار آقاخانی، فرمانده انتظامی استان قم، سرهنگ درویشی جانشین فرمانده انتظامی استان قم، رئیس حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان و جانشین معاون اجتماعی این فرماندهی با حضور در منزل این کودک و اهدای خودرو و تفنگ اسباب بازی پلیسی به وی، از خداوند متعال سلامتی و شفای عاجل تمامی بیماران سرطانی خصوصاً این کودک ۶ ساله را مسئلت کردند.

گفتنی است، والدین امیر عباس نیز ضمن قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی، از این اقدام که سبب خوشحالی بیش از حد فرزند بیمارشان شده بود، قدردانی کردند.

کد خبر 4700443

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فرماندهی انتظامی استان قم کودکان سرطانی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • محک میزبان «سرزمین جدید»