Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@07:04:27 GMT

احضار استراماچونی، نکونام و غفوری به کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۲۳۸

احضار استراماچونی، نکونام و غفوری به کمیته انضباطی

سرمربیان تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان و نیز وریا غفوری، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش مشرق، اطلاعیه جدید کمیته انضباطی به شرح زیر است:

1 -وریا غفوری بازیکن تیم استقلال به دلیل اظهارات غیرمسئولانه در میکسدزون ورزشگاه ماشین‌سازی، پیروی ابلاغیه ارسالی می‌بایست برای ادای توضیحات در موعد مقرر، در کمیته انصباطی حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ممبینی: از استراماچونی تشکر می‌کنم

بدیهی است حق باشگاه استقلال  و سایر باشگاه‌ها در اعتراض  به کیفیت  توپ‌های لیگ برتر از طریق انعکاس قانونی محفوظ است و این باشگاه می‌تواند ظرف 48 ساعت با ارائه نامه رسمی به سازمان لیگ، فرآیند مربوطه را از طریق قانونی پیگیری کند.

2- آقای جواد نکونام سرمربی محترم تیم فولاد خوزستان به دلیل ایراد اظهاراتی درباره داوری دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از مسابقه، برای ادای توضیحات در این باره می‌بایست پیروی ابلاغیه ارسالی در موعد مقرر، در کمیته انضباطی حاضر شود.‌

گفتنی است حق باشگاه فولاد خوزستان در اعتراض به داوری، مطابق قوانین و آیین‌نامه‌های داخلی و بین‌المللی محفوظ است و این باشگاه می‌تواند ظرف 48 ساعت با ارائه شکایت رسمی به سازمان لیگ، فرآیند مربوطه را از طریق قانونی پیگیری کند.

سازمان لیگ و کمیته داوران مکلف هستند در موعد قانونی، پاسخ لازم را ارائه دهند.

3- کمیته انضباطی ضمن تقدیر از رویکرد مثبت و حرفه‌ای آقای استراماچونی سرمربی محترم تیم استقلال در بحث داوری و تبریک به تیم حریف در نشست خبری پس از مسابقه مقابل ماشین‌سازی، به دلیل رفتار غیرورزشی ایشان  در خاتمه نشست، اعلام می‌کند که وی می‌بایست پیروی ابلاغیه ارسالی، برای ادای توضیحات در موعد مقرر در کمیته انضباطی حضور پیدا کند.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی کمیته انضباطی سرمربی فوتبال لیگ برتر جواد نکونام فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای از سیدحسین حسینی برای ادای توضیح به این کمیته دعوت کرده است.

به نقل از ورزش سه در این رابطه به نظر می‌رسد دلیل دعوت از سیدحسین حسینی واکنش او در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین نسبت به جریمه 300 میلیونی در نظر گرفته شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک باشد.

در پایان بازی استقلال مقابل آلومینیوم که در اراک برگزار شد، یک هوادار خانم در چمن حضور یافت که با ممانعت یگان حاضر در استادیوم مواجه شد. دخالت سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال برای خروج این هوادار و در ادامه تنش‌های شکل گرفته، باعث شده بود تا کمیته انضباطی طی حکمی جریمه 300 میلیونی برای وی در نظر بگیرد.

سیدحسین حسینی اما در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین نسبت به این جریمه واکنش جالبی داشت و در چند مرحله با اعلام این موضوع که "جریمه 300 میلیونی فدای سر هوادار خانم" نسبت به آن موضع خود را اعلام کرد: "اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!"

اکنون کمیته انضباطی بعد از دیدار استقلال مقابل شمس آذر با دعوت از سیدحسین حسینی به این کمیته، به نظر می‌رسد در این خصوص به دنبال ارائه توضیحات کاپیتان استقلال باشد. سیدحسین حسینی البته با یک جلسه محرومیت تعلیقی نیز مواجه است و در آستانه دیدار حساس و سرنوشت‌ساز این تیم مقابل تراکتور، باید دید کمیته انضباطی در خصوص وی چه حکمی صادر خواهد کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897774

دیگر خبرها

  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام