Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان جهت حضور در تورنمنت چهارجانبه ۲۰۱۹ میتسوبیشی شب شنبه 2 شهریور ماه ساعت ۲۳:۴۰ تهران را به مقصد ژاپن ترک می‌کند.

محمد محمدنژاد، حسن عبدی، عبدالجلیل قرنجیک، حکیم منصوری، وحید سعادت‌پورمقدم، مرتضی ابراهیمی، محسن بیگدلی، مرتضی عابدی، محمد‌حسن سیاری، مهدی عباسی شتریه، علی کریمی کردآبادی، امید هادی ‌اظهر ۱۲ ملی پوش اعزامی به این رویداد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت این تیم بر عهده مازیار میرعظیمی سرمربی و مسعود فلاح مربی تیم ملی است. علی آرزومندی سرپرستی تیم را بر عهده دارد.

گفتنی است، در این تورنمنت تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا و ایران در روزهای چهارم تا ششم شهریور تمرین می‌کنند و از  ۷ تا ۱۰ شهریور به طور رسمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس بهزیستی شهرستان میاندوآب از اهدای ۵ دستگاه ویلچر توسط یکی از خیّرین این شهرستان خبر داد و گفت: حاجیه خانم اکرم بهاقلی از خیّرین نیک اندیش میاندوآب به یاد فرزند مرحومش نوید رحیم پور ۵ دستگاه ویلچر به بهزیستی میاندوآب اهدا کرد.

عباس پورحسین با قدردانی از این اقدام خداپسندانه تصریح کرد: مشارکت های مردمی یکی از ارکان اساسی خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی بشمار می رود.وی تصریح کرد: به طور قطع این اقدام خیرخواهانه علاوه بر اینکه نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است، موجب خشنودی جامعه هدف نیز خواهد شد.

کارشناس مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان میاندوآب نیز با اشاره به مشارکت فعالانه جامعه خیّرین از اقدامات و برنامه های بهزیستی، افزود: سازمان بهزیستی نگاه و اهمیّت ویژه ای به مشارکت های مردمی در پیشبرد امور حمایتی و توانبخشی دارد.

رضا همایونی ابراز امیدواری نمود تا با همراهی رسانه ها، بیش از پیش شاهد گسترش فرهنگ کمک به همنوع باشیم.

دیگر خبرها

  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان