Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:10:54 GMT

۱۸ طرح هفته دولت در مراغه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۳۱۰

۱۸ طرح هفته دولت در مراغه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار مراغه شهرستان ویژه مراغه روز شنبه در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها، راهبرد و اولویت دولت تدبیر و امید برای ایجاد رونق اقتصادی است.

حمید شکری افزود: اگر امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی، ایستادگی و برنامه‌ریزی نداشته باشیم، دشمن به اهداف شوم خود دست خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حمایت از بخش تولید رویکرد دولت در رونق اقتصادی و مقابله با تحریم و هجمه‌های اقتصادی دشمنان نظام اسلامی است.

شکری با اشاره به اجرای طرح‌های عمران روستایی اضافه کرد: توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها می‌تواند زمینه ساز رشد اقتصادی و تولیدی داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبخیزداری در مناطق مختلف این شهرستان گفت: اجرای این طرح ها زمینه ساز پیشگیری از آسیب‌های احتمالی حاصل از جاری شدن سیلاب‌ها خواهد شد.

شکری افزود: تقویت سفره‌های زیرزمینی و تقویت آب و خاک به عنوان مهم ترین منابع منطقه از جمله پیامدهای مثبت و موثر اجرای طرح های آبخیز داری است.

به گزارش ایرنا، در روز نخست هفته دولت، طرح‌های زیرسازی و آسفالت‌ریزی در پنج روستای ورجوی، علویان، طالبخان، حاجی کرد و چوانباغ با ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار توسط بخشداری مرکزی به صورت نمادین در روستای خرمازرد این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

در این روز همچنین طرح هادی روستاهای طالبخان، تازه کند قشلاق و حاجی کرد در قالب زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری نیز با مشارکت بخشداری و با ۲.۲ میلیارد تومان نیز افتتاح شد.

همچنین طرح زیرسازی، جدول گذاری و ایجاد کانیو در چهار روستای شلیلوند، آشان، نوا و تازه کند قشلاق با یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان اعتبار به صورت نمادین در روستای تازه کند قشلاق به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح احداث چهار کانال آبرسانی روستاهای خانقاه، خرمازرد، سرج و اراضی پهرآباد و نیز مرمت چهار قنات در روستاهای گل و حاجی کرد با ۵.۸ میلیارد تومان اعتبار از بطرح های افتتاح شده روز نخست بود.

در این روز همچنین فاز اول طرح آبخیزداری حوزه اسفستانج با ۲۵۵ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید و فاز دوم این طرح نیز کلنگ زنی شد.

مرغداری مکانیزه تخم گذار محمد یوسف خانی در روستای خرمازرد نیز با ظرفیت تولید ۵۵ هزار قطعه پولتریزی و  ۴.۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره‌برداری رسید.

این واحد مرغ تخم گذار با ۱.۸میلیارد تومان  تسهیلات سرمایه در گردش و آورده با ۷۵ درصد ظرفیت تولید فعالیت می‌کند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

۳۰۷۷/۷۴۸۷

روز اول هفته دولت در مراغه2 روز اول هفته دولت در مراغه2 روز اول هفته دولت در مراغه2 روز اول هفته دولت در مراغه روز اول هفته دولت در مراغه انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان شرقی جدول رشد اقتصادی سرمایه گذاری نظام اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جلیل نژاد در مراغه اظهار کرد: امسال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت متصل می شود که پوشش روستا‌ها با اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی تا پایان سال از ۹۰ درصد به ۹۹ درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: توسعه شبکه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت روستایی در اولویت برنامه‌های این اداره کل در آذربایجان شرقی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه گفت: تا سه ماه آینده با اجرای فیبر نوری، خانواده‌ها در شهر مراغه نیز به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: در شهرستان مراغه ۲۹ روستای بالا ۲۰ خانوار، فاقد پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت هستند.

مینویی افزود: پوشش تلفن همراه و روستا‌های مراغه تا پایان سال به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی هچنین خواستار افزایش پوشش تلفن همراه در جاده مراغه - هشترود و مراغه_بناب_تبریز شد.

فرماندار مراغه، برآسفالت ریزی اصولی و ساماندهی مسیر‌های حفاری شده برای اجرای فیبر نوری در این شهر تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵۰۰۰ روستای کشور
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب