Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:32:24 GMT

اخبار کوتاه روز شنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۳۱۹

اخبار کوتاه روز شنبه گلستان

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت که همزمان با هفته دولت ۲۲۱ پروژه عمرانی ،تولیدی و اشتغالزای جهادکشاورزی استان شامل ۸۷ پروژه عمرانی و ۱۳۴ پروژه تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گفته مهاجر با افتتاح این طرح ها ۱۷ هزار و ۶۳۳ خانوار از مزیت های آن بهره مند شده و برای ۹۸۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین روز هفته دولت، مسوولین شهرستان بندرترکمن با خانواده شهیده منا "مرجان نازقلچی" فرماندار شهیده این شهرستان دیدار و از آنان دلجویی کردند.

شهیده نازقلچی که یکی از سه فرماندار زن ایران بود؛ در فاجعه منا در ۴ سال پیش در عربستان سعودی آسمانی شد. 

امیر شیر توماج فرماندار آق قلا گفت: همزمان با هفته دولت ۸۰ برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان اجرا می شود.

وی همچنین گفت که دوشنبه و در سومین روز هفته دولت، ۱۴۰ پروژه عمرانی،تولیدی و اقتصادی با اعتبار ۱۶۸ میلیارد تومان و ایجاد فرصت شغلی برای ۲۱۸ نفر به صورت متمرکز افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: همزمان با هفته دولت ۵۰ پروژه آبرسانی روستایی به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گفته هرمزی با افتتاح این پروژه ها ۲۲ هزار و ۴۰۸ خانوار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

عاشور یمودی از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر گلستان در ترکیب تیم ملی مچ اندازی کشور قرار گرفت و به مسابقات جهانی اعزام می شود.

یمودی در بیست و یکمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور (انتخاب تیم ملی ) که به میزبانی سمنان برگزار شده بود در رده سنی امید دسته ۹۰ کیلوگرم راست دست و چپ دست مقام سوم را کسب کرد.

با استعفای حجت الاسلام ابوالفضل عامری مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام محسن کیایی امام جمعه شهر دلند از توابع شهرستان رامیان را به این سمت منصوب کرد.

کنسرت پاپ مهدی جهانی از خوانندگان موسیقی کشور در راستای کمک به مردم‌سیل زده آق قلا از محل عواید فروش بلیت هایش در تالار فخرالدین اسعد گرگان، مرکز استان گلستان در ۲ سانس برگزار شد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی ششمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی با هدف شناسایی، تشویق و ترغیب افراد و گروه های فعال در حوزه کتاب خوانی و ترویج مطالعه خبر داد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هفته دولت گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9O

دیگر خبرها

  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه یا شنبه می شود؟
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • کدام کشور‌ها شنبه تعطیل هستند؟