Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه شهرام احمدپور فرماندار آبیک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان آبیک با حضور در بیت شهید حمیدرضا حسینی نژاد، با پدر این شهید بزرگوار دیدار و از وی دلجویی کرد.

شهید حسینی نژاد متولد دوم تیرماه سال 46 است که در 24 اسفند ماه سال 63 در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی مجنون بر اثر اصابت ترکش به سر، به درجه شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است هاجر بخشی، مادر شهید حسینی نژاد جمعه 25 مرداد ماه دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوسته است که استاندار قزوین این مصیبت وارده را به بیت شهید تسلیت گفت.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در این دیدار بیان کرد: حواسمان باشد هر چه داریم از فداکاری شهدای بزرگوار است تا زندگی ذلیلانه نداشته باشیم.

وی گفت: اگر رشادت های شهدا نبود وضعیت کشور به گونه دیگری بود و بر ما لازم است پیش از قدردانی از شهدا، از والدین شهدا قدردانی کنیم که فرزندانی رشید تربیت کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: والدین شهدا، فرزندانی تربیت کردند که به جای دنیاطلب بودن، انسان هایی فهیم و وارسته بواه اند و بر همه ما واجب است باید دست تا به خانواده شهدا ادای احترام کنیم.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: در زمانه ای که دشمن تمام تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ ایرانی اسلامی به کار می برد، رسالت همه آنانی که به عدالت، آزادی و رهایی می‌اندیشند و به آرمان بزرگ پیامبران ایمان دارند، این است که از فرهنگ ایستادگی و وارستگی در این تهاجم بی‌حساب با هر وسیله ممکن صیانت و پاسداری کنند.

تکریم و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس و گام بلندی است در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت؛ زیرا که شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.

 

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم مدیرکل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در نشست خبری که در خانه موزه خلبان شهید سرلشکر عباس بابایی که با محوریت تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام والامقام دوران مقدس برگزار شد، گفت: از سال ۸۱ تاکنون ۵۰ نقطه یادمان شهدای گمنام در استان به بهره برداری رسیده که ۲۵ نقطه یادمان شهدای گمنام طی ۲ سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و ۲۵ نقطه دیگر نیز طی سال‌های ۸۱ تا ۱۴۰۰ در قزوین ساخته شده است.

وی تاکید کرد: پیکر مطهر ۲ شهیدی گمنام نیز طی تفحص‌های صورت گرفته سال گذشته به همراه ۲۸ شهید دیگر از مرز شلمچه وارد کشور شده اند.

سرهنگ پاسدار امیری مقدم ضمن اعلام این نکته که برای نخستین مرتبه پیش از تدفین این شهدا یادمان آنان ساخته و آماده شده است، اضافه کرد: یکی از شهدای گمنام ۲۹ ساله حاضر در عملیات خیبر و شهید دیگر ۴۶ ساله در عملیات عاشورای ۲ حضور داشتند.

وی ضمن گرامیداشت سه هزار شهید والامقام استان قزوین، در باب فضیلت شهدا بیان کرد: شهدا در روز قیامت مقام شفاعت دارند و امروز ما میزبان شهدا نیستیم بلکه میهمان سفره رحمتی هستیم که به واسطه شهدا برای ما گسترده می‌شود.

 ۲ شهید گمنام در روز‌های ۱۶ و ۱۹ فروردین ماه جاری به ترتیب در روستای کورانه قزوین و شهرستان آبیک با حضور امت شهید پرور این استان تدفین خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی خاش/ یک نوزاد هم شهید شد
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان