Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@05:27:36 GMT

بهره‌برداری و اجرای ۶۳ پروژه عمرانی در دشتی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۵۹۰

بهره‌برداری و اجرای ۶۳ پروژه عمرانی در دشتی آغاز شد

فرماندار دشتی روز شنبه در نشست با خبرنگاران ومسئولان  روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکرد و خدمات انجام شده دستگاه‌های اجرایی و دولتی به مردم و تعامل هرچه بهتر با شهروندان است.

عبدالله نادری افزود: شهیدان رجایی و باهنر دو الگو، اسوه و نمونه خدمتگزاران صدیق و مردمی در نظام  جمهوری اسلامی هستند و مسئولان اجرایی و فرهنگی باید در این هفته  همه ابعاد زندگانی و اجتماعی این شیهدان گرانقدر را برای جوانان و نسل امروز انقلاب تبیین  و معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال ۶۳ پروژه عمرانی در زمینه عمران شهری و روستایی، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان،  ورزش و جوانان، آبرسانی روستایی و شهری، توسعه کشاورزی و آبیاری نوین و گلخانه ها، اصلاح و گسترش شبکه برق رسانی در شهرها و روستاها، گاز رسانی به روستاها،  توسعه شبکههای مخابرات و اینترنت در شهرها و روستاها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی و تولیدی در دشتی افتتاح یا اجرایی می‌شود.

فرماندار دشتی ادامه داد: از این شمار ۴۸ پروژه با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۹۱۸ میلیون تومان بهره‌برداری و ۱۵ طرح با ۲۰۴ میلیارد و ۵۱۳  میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

نادری اضافه کرد: تعداد پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال افتتاح یا اجرایی می‌شود نسبت به سال گذشته که ۳۵  میلیارد تومان بود بیش از هفت برابر رشد داشته است.

 فرماندار دشتی افزود: امروز با توجه به تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمن وظیفه خبرنگاران و روابط عمومی‌ها بسیار سنگین  و مهمتر شده است و باید در این هفته خدمات و دستاوردهای نظام را با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های نوین به اطلاع مردم رساند.

نادری تاکید کرد: آمریکا و دشمنان قسم خورده ما علاوه بر جنگ اقتصادی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را برای ناامید کردن جوانان در دستور کار دارند و سعی می‌کنند خدمات  دولت و نظام را کمرنگ و جوانان را از آینده ناامید کنند.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال ۳۰ برنامه فرهنگی و هنری و اجتماعی نیز در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار دشتی ادامه داد: در این هفته برنامه مهم فرهنگی و اجتماعی شامل تجلیل از کارمندان نمونه، قاریان ممتاز، نشست هم‌اندیشی با انجمن‌های ادبی، هنری و فرهنگی دشتی،  رونمایی از کتاب نویسندگان شهرستان،  برگزاری میز خدمات و ملاقات عمومی مسئولان اجرایی با مردم در نقاط مختلف شهرستان، تجلیل از خانواده معظم شهدا و دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

شهرستان دشتی با ۹۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت اقتصاد مقاومتی دشتی کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست آموزش و پرورش استان در آیین آغاز ساخت یک مدرسه و بهره برداری از ۴ باب زمین چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی گفت: برای ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای دره خرزهره در بخش ممبی شهرستان بهمئی یک میلیارد تومان اختصاص یافت.
جمالی افزود: این مدرسه تا شهریورماه آینده ساخته می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: این مدرسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع برای حدود ۱۰۰ دانش آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.
حسینی افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی هم با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱، عملیات ساخت ۴ زمین چمن مصنوعی دانش اموزی در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شد گفت: با این اقدام سرانه فضا‌های ورزشی در بهمئی طی ۲ سال اخیر از ۵۰ به ۸۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است و در آینده افزایش بیشتری خواهد داشت.
مسعود فرحبخش اعتبار هزینه شده در این ۴ طرح ورزشی را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی