Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و یکی از بانک ها ضمن تبریک هفته دولت، با اشاره به مبلغ وام های شهریه افزود: میزان تسهیلات دوره کارشناسی یک میلیون تومان برای ١٠ ترم با اقساط ٦٠ ماهه و با کارمزد یک و چهاردهم درصدی برای هر ترم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تسهیلات دوره کارشناسی ارشد را ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان با بازپرداخت ٣٠ ماهه و برای ٥ ترم اعلام کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: تسهیلات دوره دکتری تخصصی ٧ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان عنوان کرد و گفت: بازپرداخت این تسهیلات نیز ٥٤ ماهه و برای ٩ ترم است.

زمانی، دانشگاه پیام نور را بزرگ ترین دانشگاه دولتی دانست که وظیفه مهمی در گسترش سطح علمی و فرهنگی جوانان برعهده دارد و با اشاره به رسالت اجتماعی این دانشگاه تصریح کرد:در این راستا و براساس این تفاهم نامه دانشگاه به حافظین قرآن نیز تا سقف ٢٠ میلیون تومان از بانک مذکور تسهیلات اعطا می کند.

وی به مشکلات اقتصادی و تحریم های کشور اشاره کرد و یادآور شد: کمک به جوانان و به ویژه قشر محروم برای ادامه تحصیل یکی از شعارهای اصلی دانشگاه پیام نور است و این دانشگاه درصدد است شرایط تحصیلی را به گونه ای فراهم کند که دیگر هیچ دانشجویی دغدغه شهریه نداشته باشد و به خاطر بدهی شهریه از تحصیل باز نماند.

وام شهریه به دانشجویان بدهکار تعلق می گیرد

وی با عنوان اینکه دانشجویان بدهکار هم با معرفی رسمی از سوی دانشگاه به بانک طرف تعهد، از وام شهریه برخوردار می شوند و می توانند ادامه تحصیل بدهند، افزود: دانشگاه پیام نور با بانک های دیگر نیز در حال مذاکره است تا مشکل دانشجویان را برای تامین شهریه حل کند.

زمانی نحوه دریافت وام های دانشجویی را بسیار آسان دانست و افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور با یک بار مراجعه به بانک و معرفی یک ضامن می توانند از وام شهریه در کل سال های تحصیلی خود بهره مند شوند.

وی افزود: تعداد دانشجویان ما ٤٣٠ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در ٥٠٠حدود واحد و مرکز داخلی و ٤٠ نمایندگی خارج از کشور است.

زمانی تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور را ٤ هزار نفر و تعداد کارکنان این دانشگاه را نیز ١٠ هزار نفر اعلام کرد.

کد خبر 4700453 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری وام شهریه کنکور 98 وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشگاه تهران انتخاب رشته دانشگاه پیام نور دانشگاه های ایران حسین توکلی دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت بهداشت آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی