Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمیان گفت: با حضور دادستان گنبدکاووس و کارشناسان کار جداسازی گندم های آلوده در سیلوی گنبدکاووس در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «هادی هاشمیان» با اشاره به نگهداری ۳۱ هزار تن گندم در سیلوی گنبدکاووس گفت: علاوه بر انهدام 200 تن گندم آلوده، جهت اطمینان از سلامت مابقی گندم‌ها، دادستان گنبدکاووس در این سیلو مستقر شده و با حضور کارشناسان کار پالایش و جداسازی گندم‌های آلوده را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه این گندم‌های آلوده وارد چرخه غذایی مردم نشده است، افزود: بدون تائید کارشناسان و اجازه دستگاه قضایی، هیچ محموله گندمی از این سیلو به کارخانه‌های آرد منتقل نمی‌شود.

 

وی گفت: تحقیقات از ۹ نفر دستگیرشده در این پرونده ادامه دارد و احتمال افزایش تعداد دستگیرشدگان وجود دارد.

 

هاشمیان در ادامه اظهار کرد: چندسالی است برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در فصل خرید گندم نماینده‌های دادستان در مراکز خرید گندم مستقر می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: این سودجویان در فصل خرید گندم به علت استقرار نماینده‌های دادستان در مراکز خرید، بخشی از گندم‌ها را در مرغداری خارج از شهر گنبدکاووس انبار کرده بودند تا پس از پایان فصل خرید و اتمام ماموریت نماینده‌های دادستان، این گندم‌ها را که با خاک و فضولات حیوانی مخلوط کرده بودند به سیلو تحویل دهند.

 

هاشمیان افزود: خوشبختانه با رصد اطلاعاتی نیرو‌های امنیتی و حضور به موقع نیروی انتظامی، این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: با حساسیت و قاطعیت این پرونده را تا شناسایی همه افراد دخیل در این کار دنبال می‌کنیم و نتیجه رسیدگی‌ها را از طریق رسانه‌ها با مردم در میان خواهیم گذاشت.

 

گفتنی است، رئیس کل دادگستری گلستان ۳۱ مردادماه سال جاری از دستگیری مدیر غله گنبدکاووس و تعدادی از کارکنان سیلوی این شهرستان خبر داد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر روزنامه عید غدیر خم هفته دولت روز جهانی مسجد مساجد مسجد روز جهانی مساجد غدیر بیرجند رئیس کل دادگستری گلستان هادی هاشمیان گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد

سهراب سهرابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار امسال مجموع سطح زیرکشت گندم آبی و دیم در کشور ۶ میلیون و ۱۳۹ هزار هکتار است.

او از برداشت گندم در مناطق گرمسیری خبر داد و گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید گندم به ۱۳ تا ۱۳.۵ میلیون تن برسد.

سهرابی ادامه داد: همه ساله برداشت گندم از فروردین آغاز و تا شهریور ادامه دارد، همچنین پیش بینی می شود که میزان خرید تضمینی به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد بارش، دما و رطوبت به ۱۱ میلیون تن برسد.

مجری طرح گندم افزود: براساس سیاست وزارت جهاد در برنامه هفتم باید به خودکفایی گندم به عنوان مهم ترین محصول استراتژیک دست یابیم، هرچند حفظ و پایداری تولید گندم بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: امسال در سطح ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار هکتار کشاورزی قراردادی در محصولات گندم، جو و دانه‌های روغنی اجرا شده است که این امر هم ضمن ارتقای درآمد کشاورزان در افزایش توبید این‌محصولات تاثیر بسزایی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد
  • ممنوعیت واردات نمک به افغانستان
  • برداشت گندم با حضور وزیر جهادکشاورزی در هرمزگان آغاز شد
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • آغاز برداشت گندم کشور از هرمزگان
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • پاراگلایدر و سوارکاری؛ تجربه دو تفریح مهیج در سفر به گلستان