Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ویژه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی برای بررسی آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌های ارسباران برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم برای مهار کامل آتش جنگل‌های ارسباران انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «اسماعیل نجار» در جلسه ویژه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی برای بررسی آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌های ارسباران، با تأکید بر لزوم هم‌افزایی برای اطفای حریق در ارسباران گفت: جنگل‌های ارسباران برای ما مهم است و سرمایه ملی محسوب می شود و سعی کردیم ‌هماهنگی‌های لازم برای مهار کامل آتش جنگل های ارسباران انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اعلام اینکه در موضوع جنگل ها و مراتع، مسئولیت بر عهده سازمان جنگلبانی کشور و سازمان حفاظت محیط زیست است ادامه داد: آنها باید پاسخگو باشند و نیروی کافی و ردیف بودجه و همه امکانات و فرماندهی واحد در اختیار این سازمان ها قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت بحران کشور به علت اهمیت موضوع آتش سوزی در مراتع و جنگل ها، از همکاری با این سازمان ها دریغ نمی کند گفت: موضوع هلی برد نیز براساس تفاهم نامه ای که میان وزارت دفاع و سازمان مدیریت بحران کشور منعقد شده است، در مواقع بحران باید در تمام استان ها انجام شود.

 

پس از این نشست اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار آذربایجان شرقی برای بررسی میدانی آتش سوزی جنگلهای ارسباران راهی منطقه خداآفرین شدند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر روزنامه عید غدیر خم هفته دولت روز جهانی مسجد مساجد مسجد روز جهانی مساجد غدیر بیرجند ارسباران آتش سوزی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان