Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از افتتاح ۱۱۰ طرح با هزینه ۳۵۲ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها در زمینه رفع ضعف ولتاژ، کاهش تلفات، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع، مرمت شبکه روستایی، رینگ و قدرت مانور، توسعه و احداث شبکه‌های شهری، توسعه فیدر، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از بین ۱۱۰ طرح قابل بهره برداری در حوزه توزیع برق مازندران ۷ طرح هر یک با مبلغ بیش از پنج میلیارد ریال است که در شهرستان‌های ساری، بابل و فریدونکنار به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: از ۱۰۳ طرح زیر پنج میلیارد ریال که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، ۱۴ طرح مربوط به شهرستان میاندورود، ۱۰ طرح در سوادکوه، ۱۰ طرح در شرق آمل، ۹ طرح در بابلسر، هشت طرح در جنوب ساری، چهار طرح در جویبار، پنج طرح در نکا، پنج طرح در قائمشهر، سه طرح در سیمرغ، سوادکوه شمالی، امیرکلا و شمال ساری و یک طرح در بهشهر خواهد بود.

انتهای پیام/ م

هزینه ۳۵۲ میلیارد ریالی برای بهره برداری طرح‌های برق مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد

رضا نصیری عصر دوشنبه در جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن گناباد افزود: این در حالی است که از ابتدای انقلاب تا آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۷۵ هکتار زمین به محدوده این شهرستان الحاق شده بود.

وی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای اجرای نهضت ملی مسکن و نتایج آن در کاهش مشکل تامین مسکن مردم و از جمله جوانان تصریح کرد: احداث سه هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان باید اولویت رویکرد مسئولان ذی‌ربط طی امسال قرار بگیرد.

نصیری به بهره‌برداری از یک هزار واحد مسکونی نهضت ملی گناباد طی ۲ ماه آینده با حضور تعدادی از مسئولان کشوری اشاره کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست زیرساخت‌های این واحدها را تکمیل و آن‌ها را آماده بهره‌برداری قرار دهند.

فرماندار گناباد اظهار کرد: امکانات مورد نیاز شامل مدرسه،‌ درمانگاه،‌ فضای سبز، واحدهای آموزشی و فرهنگی و تجاری پیگیری و تا اردیبهشت سال جاری تامین اعتبار و تکمیل شوند.

وی افزود: ۵۰ هزار میلیارد ریال طرح برای افتتاح در قالب سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت طی سال‌جاری آماده بهره‌برداری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • بررسی و تعیین نواحی اولویت دار برای توسعه فاضلاب شهر ارومیه
  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد