Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.
 
 در این پیام آمده است: تاریخ شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران که با قدمتی ۴۰ ساله پایه های عزت و اقتدار خود را روز به روز مستحکم تر می نماید، یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت گشته است.
 
شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید، می‌تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد.
 
هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است که موجب سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز خواهد شد. در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران مردم غیور ایران زمین، برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام در جهت ساختن ایرانی مقتدر، استوار، آباد و آزاد هم پیمان شده و با تدبیر، زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه‌های مختلف و نیز گسترده شدن روحیه امید و نشاط در دل تمامی ایرانیان به ویژه جوانان عزیز را فراهم آورند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‎‌نمایم و امیدوارم که با شفافیت هرچه بیشتر و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران اسلامی، در جهت کارآمدی بیشتر دولت و نظام گام‌های استواری برداریم.

کد خبر 4700510

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ در پیام مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی آمده است: اقدام انقلابی و عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رمز مقدس «یا‌رسول‌الله» در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی از جمله، حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران آنچنان غرورآفرین، عزت‌بخش و بازدارنده بود که نه تنها شادی ملت انقلابی ایران را به همراه داشت بلکه سبب شادی و عزت جبهه مقاومت و جهان اسلام، محرومین ، مستضعفین و آزادی‌خواهان جهان گردید.

در بخشی از پیام رییس مجمع نمایندگان گیلان آمده است: پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شرارت‌ها و تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.
در این پیام آورده شده است: ضمن درود و سلام بر ارواح شهیدان تاریخ ساز ایران اسلامی به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و همچنین حمایت از دلاوردان ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده مقتدر هوافضای سپاه، این موفقیت در سیلی سخت انتقام ملت را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم هرگونه خطای راهبردی رژیم اسرائیل و پشتیبان آن آمریکا خبیث در تجاوز به سرزمین ایران اسلامی با پاسخ مقتدرانه فرزندان ملت روبرو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • کشته‌های سیل عمان به ۱۷ نفر رسید | مدارس تعطیل و کارمندان دور کار شدند
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»