Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:59:20 GMT

پایان کار سهران و افقری در ماده ۱۰۰ آزاد شنای جوانان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۸۵۰

پایان کار سهران و افقری در ماده ۱۰۰ آزاد شنای جوانان

متین سهران و مهرشاد افقری در پنجمین روز مسابقات قهرمانی شنای جوانان جهان در شهر بوداپست مجارستان در ماده ۱۰۰ متر آزاد به آب زدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، روز پنجم مسابقات شنا قهرمانی جوانان جهان امروز (شنبه) در شهر بوداپست مجارستان پیگیری شد. این رقابت‌ها با حضور سه نماینده جوان شنای ایران تا فردا (سوم شهریور ۱۳۹۸) پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین سهران، مهرشاد افقری و متین بالسینی سه شناگر جوان اعزامی به این مسابقات هستند.

 

متین سهران و مهرشاد افقری در روز پنجم این مسابقات در ماده ۱۰۰ متر آزاد به آب زدند. سهران و افقری به ترتیب ۱۰۰ متر را در زمان ۵۲ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه و ۵۴ ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه شنا کردند به کار خود پایان دادند.

 

متین بالسینی آخرین نماینده ایران در روز پنجم این مسابقات در ماده ۲۰۰ متر پروانه به آب خواهد زد.

شنا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد

به گزارش قدس آنلاین مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس در شرایطی به میزبانی برزیل در حال برگزاری است که در پنجمین روز این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.

دیروز در پایان دور مقدماتی، نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز با رده هفتم، راهی فینال شدند. امروز در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر، خدمتی در رده پنجم ایستاد و چهل امیرانی هفتم شد.

پیش از این در تفنگ ۱۰ متر، ایران توسط چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.

همچنین هانیه رستمیان در مسابقات کسب سهمیه المپیک در برزیل و در پایان مرحله مقدماتی با ثبت امتیاز ۵۸۹ رکورد خود و ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد. پیش از این رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر با ثبت امتیاز ۵۸۸ موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده بود که در برزیل امتیاز خود را یک نمره ارتقا داد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع کسب سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ فروردین در برزیل آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد. ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در این رویداد حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • تصاویر عجیب از سیل دبی؛ شنای هواپیماها!
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند
  • برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند
  • جام جهانی سنگنوردی| دارابیان با شکستن رکورد ماده سرعت ایران هم فینالیست نشد
  • قدردانی استاندار مازندران از کشتی گیران قهرمان آسیا
  • صعود علیپور به مرحله نهایی سرعت؛ دارابیان حدنصاب جدید ملی به ثبت رساند