Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:55:39 GMT

جزئیات تازه از پرونده فساد اقتصادی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۹۱۵

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان گفت: در پی رسیدگی به پرونده شهردار خرم‌آباد، مدیرکل سابق امور شهری استانداری لرستان بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،سعید رازانی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: شهردار خرم‌آباد همچنان بازداشت است و اکنون در حال انجام تحقیقات و تکمیل این پرونده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به این سئوال که آیا افراد دیگری نیز در جریان این پرونده بازداشت شده‌اند یا خیر افزود: مدیرکل سابق امور شهری استانداری در جریان بررسی این پرونده بازداشت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان عنوان کرد: در پرونده قبلی معاون استاندار، ردپای مدیرکل سابق امور شهری استانداری وجود داشت که همین امر سبب برکناری وی شده بود که در حال حاضر در بررسی پرونده شهردار خرم‌آباد، این مدیر سابق دستگیر و بازداشت شده است.

به گزارش تسنیم در 24 مرداد ماه امسال شهردار خرم‌آباد به اتهام تضییع حقوق شهرداری بازداشت شد؛ ضمنا مدیرکل سابق امور شهری استانداری لرستان پیش از این نیز به اتهام تخلفات مالی همراه با معاون عمرانی استانداری لرستان بازداشت شد‌ه بود که پس از چند روز با قرار وثیقه آزاد شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فساد اقتصادی لرستان تابناک اردوگاه شهید باهنر شهید رجایی محمد عزیزی هفته دولت شهید باهنر فاطمه عبادی ائتلاف دریایی آمریکا عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این خبر آمده است که معاونت وقت دایره فنی و درآمد شهرداری تکاب با مشارکت و همکاری رئیس شورای شهر وقت تکاب به اتهام ارتکاب جرائمی نظیر تحصیل مال از طریق نامشروع، شرکت در تبانی در معاملات شهرداری با اشخاص، سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی، به حبس، انفصال دائم از خدمات دولتی، جزای نقدی، انتشار حکم محکومیت در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار، محکوم و این حکم در مرجع تجدیدنظر استان قطعی شده است و پرونده درخصوص بخش‌های دیگر مفتوح بوده و رسیدگی‌های قانونی لازم از طریق مرجع قضایی ذی صلاح در دست اقدام خواهد بود.
روابط عمومی دادگستری استان به همکاری موثر و نتیجه بخش اداره کل اطلاعات و دادگستری استان در مبارزه با فساد اداری خصوصاً در پرونده فوق اشاره و تاکید نموده به حمدا... نهاد‌های نظارتی استان هماهنگی خوبی در خشکاندن ریشه فساد دارند و در این خصوص دستگاه قضایی استان از اقدامات نهاد‌های نظارتی و امنیتی حمایت قاطع دارد.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد