Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:49:59 GMT

جداسازی گندم های آلوده سیلوی گنبد با حضور دادستان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۹۷۱

جداسازی گندم های آلوده سیلوی گنبد با حضور دادستان

به گزارش خبرگزاری مهر هادی هاشمیان اظهارکرد: طی روزهای گذشته متخلفانی که گندم را با خاشاک  فضولات حیوانی در سیلوی گنبدکاووس ادغام می کردند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به نگهداری ۳۱ هزار تن گندم در سیلوی گنبدکاووس گفت: علاوه بر انهدام ۲۰۰ تن گندم آلوده، جهت اطمینان از سلامت مابقی گندم‌ها، دادستان گنبدکاووس در این سیلو مستقر شده و با حضور کارشناسان کار پالایش و جداسازی گندم‌های آلوده را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان با تاکید بر اینکه این گندم‌های آلوده وارد چرخه غذایی مردم نشده است، افزود: بدون تایید کارشناسان و اجازه دستگاه قضایی، هیچ محموله گندمی از این سیلو به کارخانه‌های آرد منتقل نمی‌شود.

وی گفت: تحقیقات از ۹ نفر دستگیرشده در این پرونده ادامه دارد و احتمال افزایش تعداد دستگیرشدگان وجود دارد.

هاشمیان در ادامه اظهار کرد: چندسالی است برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در فصل خرید گندم نماینده‌های دادستان در مراکز خرید گندم مستقر می‌شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: این سودجویان در فصل خرید گندم به علت استقرار نماینده‌های دادستان در مراکز خرید، بخشی از گندم‌ها را در مرغداری خارج از شهر گنبدکاووس انبار کرده بودند تا پس از پایان فصل خرید و اتمام ماموریت نماینده‌های دادستان، این گندم‌ها را که با خاک و فضولات حیوانی مخلوط کرده بودند به سیلو تحویل دهند.

هاشمیان افزود: خوشبختانه با رصد اطلاعاتی نیروهای امنیتی و حضور به موقع نیروی انتظامی، این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: با حساسیت و قاطعیت این پرونده را تا شناسایی همه افراد دخیل در این کار دنبال می‌کنیم و نتیجه رسیدگی‌ها را از طریق رسانه‌ها با مردم در میان خواهیم گذاشت.

رئیس کل دادگستری گلستان ۳۱ مردادماه سال جاری از دستگیری مدیر غله گنبدکاووس و تعدادی از کارکنان سیلوی این شهرستان خبر داد.

کد خبر 4700520

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی هاشمیان گرگان دادگستری گلستان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان