Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@20:25:29 GMT

معرفي جاذبه هاي گردشگري کشور ترکيه

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۰۳۴

معرفي جاذبه هاي گردشگري کشور ترکيه

خبرگزاری آریا- جاذبه های گردشگری ترکیه همواره مورد توجه همه ی گردشگران داخلی و خارجی در سراسر جهان بوده و شما می توانید با یک تور ترکیه از این جاذبه ها دیدن کنید کافی است همین الان تصمیم سفر را بگیرد و از زیبایی موجود در این کشور بازدید کنید

جاذبه های گردشگری ترکیه  در تور ترکیه هر ساله توانسته است گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جلب کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به طوری که امروزه این مکان ها جزو پربازدیدترین مکان ها حتی در جهان می باشد اگر شما نیز می خواهید شاهد زیبایی های حاکم در این کشور باشید می توانید با یک تور ترکیه به این کشور سفر کرده و شاهد جاذبه های گردشگری ترکیه فراوانی باشید . در ادامه قصد داریم به بری از مهمترین جاذبه های گردشگری ترکیه اشاره کنیم شما با شناخت بیشتر این مکان ها می توانید در سفر خود در ترکیه از این زیبایی ها دیدن کنید .  کشور ترکیه با داشتن چنین مکانها یی همواره یکی از قطب های اصلی گردشگری است  و هر ساله میزبان گردشگران فراوانی از سراسر جهان بوده  و بر این اساس مسئولان نیز برای کسب رضایت گردشگران همواره سعی دارند که به طور قابل ملاحظه خدمات رفاهی را در بین جاذبه های گردشگری ترکیه ارتقا دهند . و این امر سبب شده است شما در طول سفر خود به ترکیه می توانید یک سفر به یاد ماندنی را برای خود ایجاد کنید .

کوه نمرود در ترکیه

به گزارش سفر باتو ،کوه نمرد از باشکوه ترین جاذبه های گردشگری ترکیه است که هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند . در حوالی کوه نمرود یک پارک ملی بسیار قدیمی وجود دارد که شما برای دست یابی به کوه باید از پارک یاد شده عبور کنید . در این کوه به عنوان یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری ترکیه شما می توانید مجسمه های گوناگونی مربوط به دهه های قبل را مشاهده کنید. چشم انداز فوق العاده ای نیز در این مکان حاکم است که می توانید در سفر خود به کوه نمرود با تور ترکیه از آن لذت ببرید .مجسمه های یاد شده معمولا خدایانی بوده اند که در دوره های مختلف تاریخ مورد توجه افراد و اهالی این منطقه در نظر گرفته می شدند . جاذبه های گردشگری ترکیه بسیاری در این کشور است و به همین دلیل اگر قصد سفر را دارید بهتر است با شناخت کامل آن ها بتوانید در طول اقامت خود از بهترین جاذبه ها دیدن کنید . سعی کنید در یکی از زمان های طلوع  و یا غروب خورشید در کوه نمرود حضور داشته باشید تا بتوانید زیبایی های این مکان دیدنی را بیشتر احساس کنید . برای رسیدن به این کوه مجبور خواهید بود مسافتی را پیاده بروید که این امر برای کوهنوردان امری مطلوب است

سفر دریایی در مدیترانه

دریای مدیترانه از مهمترین جاذبه های گردشگری ترکیه در نظر گرفته می شود و ویرانه های موجود در خط ساحلی این دریا توانسته است همواره مورد توجه افرادی که به این ناحیه سفر می کنن باشد . در این مکان بی نظیر شما می توانید از چشم انداز های دریای بی نظیر مدیترانه و سواحل چشمگیر آن به عنوان باشکوه ترین جاذبه های گردشگری ترکیه لذت ببرید و با قایق رانی در این مسیر بتوانید به بخش های دیگر دریا و ان دوردست ها دست یابید . ماهی های گوناگونی از دریای مدیترانه توسط صیادان ترکیه صید می شود و همچنین در زمان حضور تان در این مکان در تور ترکیه می توانید انواع گوناگونی از ماهی های مدیترانه ای را امتحان کنید . این مکان جزو پربازدیدترین جاذبه های گردشگری ترکیه نیز شناخته می شود حتی کسانی که دریا را دوست ندارند با دیدن مناظر فوق العاده در این بخش ترکیه عاشق آن خواهند شد . یکی از معروف ترین سفر های دریایی در این کشور بلو کروز است که شما می توانید در یک تور ترکیه برای دیدن جاذبه های گردشگری ترکیه از این سفر دریایی استفاده کنید . و شاهد صد ها جزیره ی فوق العاده زیبا در این ناحیه باشید .

 معبد پرگامون

معبد پرگامون از دیگر جاذبه های گردشگری ترکیه در نظر گرفته می شود که جزو جاذبه های تاریخی نیز می باشد . این معبد با توجه به موقعیت و تاریخی که در دل خود نهفته است توانسته در کشور ترکیه همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی و به ویژه علاقه مندان به تاریخ و باستان شناسی را به سوی خود جلب کند . در کشور ترکیه شما می توانید آثار تاریخی و باستانی بسیاری را به عنوان جاذبه های گردشگری ترکیه پیدا کنید ولی هیچ کدام از آنها به اندازه ی شهر باستانی پرگامون مورد توجه گردشگران نیست . از بالای تپه های این شهر باستانی شما می توانید یک چشم انداز فوق العاده به سوی معبد پرگامون داشته باشید که این معبد امروزه به عنوان یکی از قدیمی ترین کتابخانه ها نیز در بین جاذبه های گردشگری ترکیه در نظر گرفته می شود آمفی تئاتر ویژهای که در دامنه ی یکی از کوه های این شهر قرار گرفته است نیز قدمت بسیار بالایی دارد و برای ماجراجویی یک جو فوق العاده را فراهم کرده است . در روزگاران گذشته این ناحیه با توجه به مزایایی که داشت برای رومیان منطقه ای بسیار مطلوب برای زندگی بود .

 اولودنیز

اولودنیز یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری ترکیه است و جزو مشهورترین خلیج های این کشور در نظر گرفته می شود که همواره مورد حفاظت قرار گرفته است . این خلیج همچنین جزو پربازدیدترین جاذبه های گردشگری ترکیه نیز در نظر گرفته می شود شما با استفاده از فتیحه به آسانی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید لازم به ذکر است در بیشتر تور ترکیه بازدید از بهترین خلیج های ترکیه همواره در اولویت بوده است رنگ فیروزه ای آب و سواحل چشمگیر در این ناحیه همواره در بین جاذبه های گردشگری ترکیه توانسته است توجه گردشگران را به سوی خود جلب کند کافی است هم اکنون اقدامات سفر خود را برای بازدید از اولودنیز انجام دهید تا یک سفر به یاد ماندنی و رویایی در این ناحیه داشته باشید . سفر به این خلیج هیچ گاه برای شما امری تکراری نخواهد بود حتی اگر بارها و بارها در تور ترکیه برای دیدن بهترین مکان های دیدنی در این کشور به آن جا سفر کنید . از بالای کوه بابا داغ موجود در این خلیج شما می توانید یک چشم انداز فوق العاده ای داشته باشید و به طبیعت بی نظیر خیره گردید . در اطراف این مکان همچنین هتل ها و رستوران های بسیاری نیز برای اقامت وجود دارد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جاذبه های گردشگری ترکیه جاذبه گردشگری ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره

دریافت 40 MB کد خبر 6086843

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • در تایلند به کجا‌ها سر بزنیم؟
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد