Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@12:45:46 GMT

همت جمعی برای محرومیت‌زدایی لازم است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۰۴۲

همت جمعی برای محرومیت‌زدایی لازم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، عظیم ابراهیم پور امروز در گردهمایی جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: نرم‌افزار قرارگاه پیشرفت و آبادانی در رفع محرومیت مدلی جدید در شان انقلاب اسلامی بوده که بر مبنای تعاریف دقیق فقه اسلام پایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به نقش مردم در رفع مشکلات گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی توانسته با احیای روحیه امید و تلاش در مردم، ضمن فعالیت مثبت در پیشگیری از بیماری‌ها، رفع محرومیت آموزشی و تربیتی و ایجاد همبستگی با تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز روستا، بدون اعطای حتی یک ریال وام به مردم اشتغال‌زایی کرده و نسبت به بهبود وضعیت معیشتی مردم موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد ملی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اجرای دقیق برنامه‌های مبتنی بر مطالعات نقشه دهستان تصریح کرد: عملیات صاحب الزمان (عج) قرارگاه پیشرفت و آبادانی به منظور تکمیل اقدامات محرومیت‌زدای قرارگاه طراحی شده که تا پایان سال جاری با اجرای آن شاهد پایان پروژه‌های تدارک دیده شده قرارگاه برای دهستان‌های محروم در سراسر کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳

شهردار گرگان با تاکید به توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری گرگان، گفت: سال‌جاری، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری گرگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۳ با رویکرد محرومیت‌زدایی از محلات کم‌برخوردار، توانمندسازی محلات شهر گرگان و مردمی‌سازی پروژه‌ها تدوین و به تصویب فرمانداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری گرگان خواهد بود، افزود: سرانه متوسط شهرداری تهران با همه ظرفیت‌های موجود پنج میلیون تومان است، بنابراین کسب دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد از شهر گرگان و سرانه شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی به ازای هر شهروند کار دشواری است.

شهردار گرگان یادآور شد: تحقق این موضوع نیازمند یک کار جهادی توسط نیروهای شهرداری، مدیران سازمان‌ها، شهرداران مناطق و حمایت قاطع اعضای شورای اسلامی شهر در سال جدید است.

کد خبر 745079

دیگر خبرها

  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳