Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: با توجه به گزارش ناظران جا دارد از همه داوران که قضاوت خوبی داشتند، تشکر کنم. در کل عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر را مثبت ارزیابی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همه بازی‌هایی که گزارش آن‌ها به ما رسیده، شاهد قضاوت خوبی از داوران بودیم و داوران اشتباه تاثیرگذاری در مسابقات نداشتند. همچنین روز دوشنبه چهارم شهریورماه جلسه بازبینی و آنالیز بازی‌های لیگ برتر را برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: استراماچونی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد

رئیس کمیته داوران در پایان گفت: مهدی تارتار – سرمربی نفت مسجد سلیمان و جواد نکونام – سرمربی تیم فولاد خوزستان بخاطر نقض مقررات و مصاحبه علیه داوران به کمیته انضباطی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: احضار یک بازیکن و سرمربی لیگ برتری

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از حواشی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری

سازمان لیگ اعلام کرد داوران از این هفته در تمامی مسابقات لیگ برتر از هدست استفاده می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، 5 سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست‌های داوری در جهان فوتبال است امروز (سه‌شنبه) وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست‌ها خریداری شده و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود. طبق اعلام قبلی سری جدید هدست‌ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست‌و‌چهارم تمامی داوران در  مسابقات لیگ برتر از این سیستم‌های رادیویی استفاده کنند.

جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر