Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@11:41:49 GMT

اجرای نمادین نه به کیسه پلاستیکی در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۰۹۸

اجرای نمادین نه به کیسه پلاستیکی در جزیره کیش

خبرگزاری آریا - به همت مدیریت پسماند شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، اجرای نمادین یا پرفورمنس " نه به کیسه پلاستیکی" در جزیره کیش در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و پیشبرد طرح " کیش جزیره بدون پلاستیک" ، پرفورمنس یا اجرای نمادین "نه به کیسه پلاستیکی" در جشنواره تابستانی کیش اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش، اجرای این برنامه که از 27 مرداد آغاز شده و تا پایان جشنواره تابستانی کیش روزانه در 3 بازار و فرودگاه بین المللی کیش ادامه خواهد داشت ، ساکنان و گردشکران کیش را با معضلات استفاده از کیسه پلاستیکی و آسیب به محیط زیست آشنا می سازد.
جزیره کیش به عنوان جزیره دوستدارمحیط زیست همواره دراجرای طرح های محیط زیستی پیشرو بوده است و کاهش مصرف ظروف و کیسه های پلاستیکی ازجمله مواردی است که درچندسال اخیر ساکنان و مسئولان کیش به آن توجه ویژه ای داشته اند. تجزیه کامل کیسه های پلاستیکی در طبیعت حدود 300 سال طول می کشد و سالانه هزاران گونه جانوری در اثر گرفتار شدن در زباله های رها شده و یا خوردن کیسه های پلاستیکی تلف می شوند.
لازم به ذکراست پرفورمنس آرت (هنر نمایش گون ، هنر اجرامحور ، هنر زنده)در زمره هنرهای معاصر است که با بهره گیری ازاجرای همزمان هنرمندان و به نمایش گزاردن مفاهیم، در قالب فرهنگ و سنت یا مکان خلق اثر، مفاهیم نابی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و... رابه مخاطبان انتقال می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل

به گزارش همشهری‌آنلاین یک مقام امنیتی نظامی ایران به خبرگزاری The Cradle گفته است که ایالات متحده با جمهوری اسلامی تماس گرفته و از آن خواسته است که به اسرائیل اجازه دهد که یک‌حمله نمادین برای حفظ چهره اش انجام دهد.
این منبع که نخواسته نامش فاش شود به The Cradleگفته: «ایران پیام‌هایی از میانجی‌ها دریافت کرده است که به رژیم اجازه دهد حمله ای نمادین برای حفظ چهره اش در قبال حمله شنبه شب انجام دهد؛ به گفته این منبع آن ها همچنین از ایران خواسته اند که انتقام این حمله را نگیرد».
وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.

کد خبر 845061 برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند
  • علت سنگ کیسه صفرا چیست؟ + علائم
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • راه حل اصلی برخورد با فاضلاب‌های خطرناک، اجرای یکسان قانون برای همه است