Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@23:25:20 GMT

مذاکره با بروژ بلژیک برای انتقال قرضی رضایی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۱۱۰

مسئولان دو باشگاه بروخه و شارلوا مذاکراتی برای انتقال قرضی کاوه رضایی به تیم سابق خود انجام خواهند داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت باکس، کاوه رضایی بازیکن ایرانی از وضعیت خود در تیم بروخه راضی نیست. او دقایق بسیار کمی برای بازی در این تیم دارد و نمی‌تواند توانایی‌هایش را در این تیم نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند مهدی بیات در ابتدای فصل انتقال رضایی از بروخه به شارلوا را غیرممکن خواند و عنوان کرد که بازیکن ایرانی می‌تواند زیر نظر کلمنت احیا شود، ولی او هنوز نتوانسته در تیم بروخه فرصت بازی به دست بیاورد.

این هفته قرار بود دو تیم بروخه و شارلوا برابر هم در لیگ بلژیک قرار گیرند که این دیدار لغو شده و حالا که دو تیم در این هفته بازی ندارند، مسئولان بروخه و شارلوا قصد دارند از این تعطیلی استفاده کنند و درباره انتقال قرضی کاوه رضایی از بروخه به شارلوا مذاکره کنند.

به احتمال زیاد مدت این انتقال قرضی تا پایان فصل جاری است و بروخه قصد فروش دائمی بازیکن ایرانی خود را ندارد و به نظر می‌رسد مسائل مالی مهمترین چالش بین دو باشگاه برای نهایی شدن این انتقال باشد. رضایی در شارلوا خاطرات خوبی دارد و توانسته در این تیم عملکرد خوبی نیز داشته باشد. آن طور که مشخص است این بازیکن احتمالا یک فصل به صورت قرضی راهی شارلوا خواهد شد.

در صورت پیوستن رضایی با شارلوا او در کنار علی قلی‌زاده و یونس دلفی سه بازیکن ایرانی این تیم در لیگ بلژیک خواهند بود. پیش‌تر امید نورافکن از تیم شارلوا به صورت قرضی به سپاهان پیوست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بروژ کاوه رضایی تابناک ورزشی شارلروا اردوگاه شهید باهنر شهید رجایی محمد عزیزی هفته دولت شهید باهنر فاطمه عبادی ائتلاف دریایی آمریکا عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد

به گزارش همشهری آنلاین روبرو نیوز مهدی عبدی که در تابستان گذشته با نظر گل‌محمدی از جمع سرخپوشان جدا و به صورت قرضی راهی تراکتور شد چون تحت قرارداد پرسپولیس است، تمایل دارد به این تیم برگردد. البته تبریزی‌ها هم خواستار خرید دائمی او هستند و این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پرسپولیس تمایلی برای حفظ این بازیکن نداشته باشد. ناگفته نماند عبدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و طبیعتا این باشگاه اگر می‌خواهد او را باز هم به تیمی قرض دهد باید قراردادش را تمدید کند یا اینکه تصمیم به فروش او بگیرد. ناگفته نماند انتقال قرضی عبدی به تراکتور از نظر مالی خیلی به سود او تمام شد. درمورد عبدی باید گفت اوسمار هم خیلی روی او نظر مساعد ندارد و این مساله کار او را برای بازگشت به پرسپولیس سخت می‌کند.

علیپور مشتاق بازگشت
علی علیپور بعد از سپری کردن 4 فصل نه‌چندان خوب در فوتبال پرتغال به نوعی ناچار به بازگشت دوباره به فوتبال ایران است. از این جهت که او پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه ژیل‌ویسنته برای تمدید دریافت نکرده و پیشنهاد خارجی دیگری هم ندارد. البته او فصل پیش و نیم‌فصل هم مورد توجه تراکتور قرار داشت اما تاکیدش این بود که در صورت بازگشت به ایران دوست دارد در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد. علیپور برخلاف عبدی بازیکنی دونده و سختکوش است و از این جهت بعید است اوسمار تمایلی برای جذب او نداشته باشد؛ هرچند این مربی برزیلی در صورت ماندن در پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی بلندقامت است اما مدیران باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به بازگشت علیپور به تیم‌شان هستند. البته با اتمام این فصل غیر از بازیکنان اشاره‌شده باز هم هستند نفراتی که دوست داشته باشند برای پرسپولیس بازی کرده یا به این تیم برگردند؛ اتفاقی که مشابه آن را در سال‌های گذشته زیاد دیده‌ایم.

کد خبر 846212 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد