Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدائی در آئین افتتاح کارخانه فرآوری شمش روی و معدن خان خاتون بم اظهار کرد: امیدوارم با افتتاح این کارخانه شاهد توسعه و پیشرفت منطقه شرق استان باشیم و طرح های بیشتری از جانب سرمایه گذاران این کارخانه در دیگر نقاط استان افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه اشتغال جدی ترین مشکل کشور است و ایجاد اشتغال و رفع فقر اولویت دولت است؛ تصریح کرد: با حرف و شعار اشتغال ایجاد نمی شود بلکه در عرصه عملی باید اقداماتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدائی علت مشکلات کشور و جامعه را بیکاری دانست و اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال نیاز به سرمایه گذاران صبور، پرتلاش، خلاق و فعال داریم تا با دلسوزی در مناطق محروم و دورافتاده ایجاد اشتغال کنند.

استاندار کرمان اضافه کرد: دومین لازمه ایجاد اشتغال وجود مدیران و مسئولینی است که زمینه سرمایه گذاری را فراهم کنند تا سرمایه گذار در پیچ و خم سیستم های اداری گرفتار نشود.

استاندار کرمان گفت: از ابتدای مسئولیتم در استانداری کرمان بر ایجاد سیستم اداری پویا و کارآمد در استان و اصلاح سیستم اداری موجود تأکید داشتم و در این مسیر نیز جدی هستم.

وی با اشاره به هدف شکل گیری پنجره واحد سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: پنجره واحد به این معناست که سرمایه گذار برای گرفتن مجوزها بجای مراجعه به دستگاه های اداری متعدد، به یک محل و نهاد مراجعه کند که به صورت جدی پیگیر فعالیت این نهاد بوده و هستم.

وی تعطیلی جلسه قبلی پنجره واحد سرمایه گذاری استان را یک اقدامی نمادین دانست و افزود: با این تعطیلی خواستم اهمیت موضوع را نشان دهم و به صورت جدی پیگیر حضور مدیران در جلسات پنجره واحد هستم ولی متأسفانه احتمال می دهم رگه هایی از فساد مانع شکل گیری پنجره واحد در استان می شود.

استاندار کرمان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی توسط مدیران استان اظهار داشت: یکی از این ظرفیت های قانونی به مصوبه هیأت دولت درباره سرمایه گذاری در شرق استان بر می گردد که به بخشودگی 50 درصدی سود تسهیلات بانکی سرمایه گذاری در شرق استان اشاره دارد که توسط سازمان برنامه و بودجه تضمین شده و بانک مرکزی نیز آن را به تمامی بانک ها ابلاغ کرده است.

وی گفت: طبق مصوبه هیئت دولت، تضمین سازمان برنامه و بودجه و ابلاغ بانک مرکزی؛ سرمایه گذاران در شرق کرمان از بخشودگی 50 درصد سود تسهیلات بانکی دریافتی برخوردار می شوند.

کد خبر 4700548

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان بم هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر ارتباطات: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جوایز اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS ۲۰۲۴ سازمان ملل به عنوان یکی از پروژه‌های منتخب برگزیده شد.

محمد خوانساری در ویراستی آورده است: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی (usw.msrt.ir) که ماحصل همکاری سازمان فناوری اطلاعات با وزارت علوم است، در بخش جوائز اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS ۲۰۲۴ سازمان ملل به عنوان یکی از پروژه‌های منتخب برگزیده شد.

وی افزود: این پروژه گام مهمی در هوشمندسازی خدمات دانشگاهی کشور محسوب می‌شود. این موفقیت را به تلاشگران پیاده سازی این سامانه و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می کنم.

منبع: سیتنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان غربی
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد
  • معاون وزیر ارتباطات: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد