Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@12:59:58 GMT

برخورد مرگبار اتوبوس با کامیون در محور طبس- یزد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۲۱۳

صراط:

سرهنگ "علیرضا رضایی" رئیس پلیس راه خراسان جنوبی، گفت: ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در کیلومتر ۱۵۰ محور"طبس- یزد"، بلافاصله نیرو‌های امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش میزان وی ادامه داد: در این حادثه، اتوبوس حامل کاروان زیارتی امام رضا (ع) حامل ۴۴ مسافر که از مشهد مقدس عازم یزد بوده است؛ در کیلومتر ۱۵۰ محور"طبس- یزد" با عقب یک کامیون برخورد کرد که راننده اتوبوس در دم جان خود را از دست داد و ۶ نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده اتوبوس اعلام کرده اند؛ افزود: حال ۵ نفر از مصدومان حادثه رضایت بخش اعلام شده، همچنین یکی از مصدومان که دچار قطع شدگی پا شده بود مراحل درمان وی نیز در حال انجام است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد
  • برخورد قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه