Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز شنبه دوم شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق حرفه ای دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان گفت: در پی گزارش سرقت ۲ دستگاه خودروی پراید در یکی از مناطق شهر "زاهدان" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی سریع این سرقت‌ها صادر و پلیس آگاهی با همکاری کلانتری‌های سطح شهر زاهدان ماموریت یافتند مراتب را به طور ویژه پی گیری کند.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان با تجزیه و تحلیل نحوه سرقت‌ها و گشت زنی‌های نامحسوس که تمامی تیم‌های گشتی انتظامی شهرستان آن را دنبال می‌کردند به سرنخ‌هایی دست یافتند که مشخصات ظاهری عامل سرقت را برای پلیس نمایان می‌ساخت.

کارآگاه ملاشاهی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های پوششی، توانستند متهم را در حال سرقت پراید دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پرونده به گرفتار شدن در دام اعتیاد اعتراف کرد، اظهار داشت: سارق دستگیر شده در راستای تامین هزینه‌های موادمخدر دست به سرقت خودرو‌های پراید و سپس وسایل داخل آن‌ها زده است.

او گفت: بیشتر سرقت‌های سارق شب رو به جهت ایمنی پایین خودرو‌ها و سهل انگاری مالکین آن‌ها در استفاده از لوازم بازدارنده و همچنین پارک خودرو در محل‌های خلوت شهر بوده است.

ملاشاهی تصریح کرد: کارآگاهان در روند تحقیقات پرونده به شواهد و ادله‌ای دست یافتند که حکایت از ۴ فقره سرقت دیگر پراید در شهر زاهدان و کرمان و بم توسط این سارق حرفه‌ای داشت.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: عامل این سرقت‌های شبانه پس از سیر مراحل قانونی با صدور حکمی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی با اشاره به وقوع سرقت‌های خیابانی، گفت: در ریشه یابی این سرقت‌ها در کنار عوامل متعددی که انگیزه و زمینه‌های ارتکاب سرقت برای سارقان هستند، سهل انگاری شهروندان و بی توجهی آن‌ها به توصیه‌های پلیسی و نکات مراقبتی نقش موثری دارد که شرایط وقوع سرقت را به راحتی فراهم می‌سازد.

واژگونی پژو یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

سرهنگ احمد آذرکیش گفت: دیروز یک فقره واژگونی در محور "بم پشت- سراوان" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های ماموران پاسگاه انتظامی " اسفندک" مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ نوک مدادی با ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ آذرکیش کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و راننده و ۲ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه حادثه را بی توجهی به جلو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند