Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@10:41:40 GMT

خامس و ایسکو در فهرست رئال برابر وایادولید

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۵۳۶

خامس و ایسکو در فهرست رئال برابر وایادولید

زین الدین زیدان فهرستی 19 نفره از بازیکنان را برای بازی مقابل وایادولید اعلام کرد که در آن نام خامس و ایسکو مشاهده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مارید پس از برتری 3-1 در هفته اول برابر سلتا، امروز اولین بازی خانگی خود را برابر رئال وایادولید برگزار خواهد کرد. رئال که فصل گذشته نتایج چندان خوبی در برنابئو کسب نکرد و آمار تماشاگرانش در برنابئو به نسبت گذشته کاهش محسوسی داشت، امروز آزمونی جدید را پیش رو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست اعلام شده توسط زیدان نام هایی چون گرت بیل، خامس رودریگز و نیز ایسکو مشاهده می شود؛ در حالی که فرلاند مندی و اودریوسولا مدافعان چپ و راست این تیم از سوی زیزو برای این بازی دعوت نشده اند. مندی به تازگی از بند مصدومیت رها شده و هنوز در فرم خوبی قرار ندارد و خط خوردن اودریوسولا هم فنی است. فده والورده که بازی قبلی را از روی سکوها تماشا کرده بود، برای بازی امشب دعوت شده است.

دیداری که ساعت 21.30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و می تواند اولین بازی خامس با پیراهن رئال در برنابئو پس از دو سال باشد. غایب بزرگ رئال، لوکا مودریچ است که به دلیل اخراج در بازی مقابل سلتا، مسابقه امروز را از دست داده است. رودریگو گوئس، آسنسیو، براهیم دیاز و ماریانو نیز دبه دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند.

 

 

 

 

فهرست 19 نفره رئال: کیلور ناواس، کورتوا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، ناچو، مارسلو، کروس، کاسیمیرو، والورده، خامس، ایسکو، بنزما، گرت بیل، لوکاس واسکز، وینیسیوس، یوویچ

 

 

رئال مادرید خامس رودریگز بایرن مونیخ ایسکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید خامس رودریگز بایرن مونیخ ایسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سی‌ویکم لالیگا به یک پیروزی دیگر دست یافت.

دریافت 101 MB

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • این هفته تکلیف بارسلونا روشن می‌شود
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید
  • کری آنچلوتی برای سیتی: از اتحاد پیروز خارج می‌شویم
  • منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون تاون/ زهرچشم سیتیزن‌ها از رئال + فیلم
  • شوخی پپ: رودری جلوی رئال نیست، باورتان که نشد!‏