Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از بازداشت مدیرعامل کارخانه تولید قند نقش جهان اصفهان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.

قدس آنلاین: محمد رضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان با اعلام این خبر بیان داشت: با تلاش و اقدام سریع و بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیرعامل کارخانه قند نقش جهان اصفهان و دو تن از همکاران وی که به طور گسترده اقدام به عرضه و توزیع خارج از شبکه شکر می‌نمودند، شناسایی شده و با صدور قرار قانونی توسط بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه بعمل آمده مشخص گردیده که این افراد در چند ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۴۷۰۰ تن شکر را با قیمت بالغ بر ۱۶۰۰ تومان بیش از قیمت مصوب با سندسازی و بهره گیری از دلالان عرضه نموده و در مجموع مبلغی بیش از ۷۶ میلیارد ریال به جیب زده اند.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان اصفهان یکی از علل و عوامل افزایش قیمت شکر و بحران در بازار در چند ماه اخیر را اقداماتی از این دست دانست و خاطرنشان کرد: در بازرسی بعمل آمده مقدار حدود ۱۰۰۰ تن شکر آماده توزیع خارج از شبکه نیز از انبار این متهمان کشف و ضبط گردیده است.

حبیبی تصریح کرد: متهمان این پرونده در حال حاضر در بازداشت موقت به سر برده و پرونده آن‌ها در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان در حال رسیدگی است و پس از تکمیل تحقیقات در آینده نزدیک در دادگاه صالح محاکمه خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان به مخلان نظام اقتصادی و امنیت هشدار داد: دستگاه قضایی با جدیت و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و همکاری ضابطان برخورد قاطع با مخلان در نظام اقتصادی و نظم و امنیت جامعه را در دستور کار دارد و اشد مجازات‌های قانونی را برای ایشان اعمال خواهد نمود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازداشت قند جهان اخلال در نظام اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای جامع خرید ورق سیاه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید ورق سیاه یکی از ضروریات اصلی بسیاری از کارگاه‌های تولید ماشین آلات صنعتی، کارگاه‌های ساخت ابزارها و استراکچر و سازه‌های فلزی است. در این مقاله به راهنمای جامع انتخاب و خرید ورق سیاه پرداختیم. با ما در این مقاله تا انتهای آن همراه باشید.

ورق سیاه جزو اساسی‌ترین محصولات کارخانه‌های فولاد کشور می‌باشد که راهنمای جامع انتخاب و خرید ورق سیاه جزو مهم‌ترین موضوعاتی است که به شما در فرآیند خرید این ورق کمک خواهد کرد. توجه داشته باشید که به دلیل کاربردهای متنوع این محصول در صنایع مختلفی مثل ساختمان سازی و کشتی سازی و خرید آن توسط افراد و شرکت‌های مختلف توجه به راهنماهای خرید ورق سیاه امری بسیار مهم است.

شما با داشتن اطلاعات کافی و هوشیاری لازم می‌توانید خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید. پس با ما تا انتها همراه باشید تا راهنمای جامع انتخاب و خرید ورق سیاه از صفر تا صد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

راهنمای جامع انتخاب و خرید ورق سیاه

ورق سیاه یکی از ورق‌های فولادی پرکاربرد محسوب می‌شود که در کارخانه‌های تولید کننده از طریق روش نورد گرم تولید می‌شود. استفاده از این ورق در صنایعی که با کاربردها و ویژگی‌های آن منعطف است، با مزایای زیادی روبرو می‌شود که از بین همه آنها می‌توانیم استحکام بالا و کم هزینه بودن روش تولید را متذکر شویم.

بهتر است قبل از خرید ورق سیاه به نکات مهمی توجه کنید تا تصمیم درستی در این راستا اتخاذ کنید. تمامی نکات لازم در ادامه این مطلب ذکر و بررسی خواهند شد. پس همچنان همراه ما باشید.

بررسی انواع ورق سیاه و کاربردهای آن

اولین نکته‌ای که به عنوان راهنمای جامع انتخاب و خرید ورق سیاه یاد می‌شود، بررسی انواع ورق سیاه و کاربردهای مربوط به آن است که باید پیش از خرید مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. از نظر ظاهری این نوع ورق به دو دسته کلافی و فابریک دسته بندی شده‌اند. از نظر کاربرد نیز این ورق را به دو دسته ورق سیاه معمولی و ورق سیاه صنعتی تقسیم بندی می‌کنیم.

ورق سیاه صنعتی همانطور که از نامش نیز پیدا است، بیشتر در صنعت کاربرد دارد و به دلیل وجود کربن کم در محتوای این نوع ورق، از خاصیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند؛ اما ورق سیاه معمولی دارای انعطاف پذیری کم‌تری بوده و منطبق بر استاندارد st۳۷ در حال تولید است.

بررسی ابعاد ورق سیاه

در هنگام خرید ورق سیاه باید به ابعاد آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. طول این ورق از ۲ متر تا ۱۲ متر، عرض ان از ۶۰ سانتی متر تا ۲ متر و گاهی تا ۲۰۵ متر می‌باشد. فراموش نکنید که اهمیت ابعاد این ورق علاوه بر نقش آفرینی در وزن سازه، در تعیین قیمت ورق سیاه نیز تاثیرگذار است. همچنین، شما می‌توانید ورق سیاه را به صورت برش خورده و با ابعاد مشخص و یا به صورت رول شده خریداری نمایید.

بررسی کیفیت و استاندارد ورق سیاه

در قدم سوم در راهنمای جامع انتخاب و خرید ورق سیاه شما موظف هستید به استاندارد محصول نیز توجه داشته باشید. تمامی جزئیات یک محصول فولادی در جدول اشتال با توجه به استاندارد آن قابل مطالعه است. بهتر است بدانید که رایج‌ترین استاندارد برای تولید ورق سیاه، استاندارد DIN ۱۷۰۰۶ است که به کشور آلمان مربوط می‌شود.

بررسی کارخانه‌های تولید کننده ورق سیاه

در راهنمای جامع انتخاب و خرید ورق سیاه موظف هستیم تا به شما یادآوری کنیم که تولید کننده ورق سیاه نیز موضوعی قابل اهمیت است. ورق سیاه از محصولات فولادی پرطرفداری است که در کارخانه‌های داخلی به صورت عمده در حال تولید هستند.

از آنجایی که آلیاژهای مختلفی برای تولید این ورق در دسترس است، هر کارخانه می‌تواند نوعی از آنها را برای تولید ورق سیاه انتخاب کرده و به کار ببرد؛ از این رو، باید در هنگام خرید ورق سیاه به کارخانه تولید کننده و آلیاژهای مورد استفاده در هنگام تولید توجه داشته باشید.

می‌توان کارخانه‌های زیر را به عنوان مطرح‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده ورق سیاه در ایران معرفی کرد:

کارخانه فولاد کاویان

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

مجتمع فولاد گیلان

کارخانه فولاد سبا

نورد و لوله اهواز

فولاد سهند

فولاد درخشان

فولاد خرم آباد

قطعات

نورد لوله اهواز

فولاد سهند

فولاد درخشان

خرم آباد

کارخانه فولاد اکسین اهواز

بررسی قیمت ورق سیاه و مراجع قیمت گذاری

به عنوان آخرین راهنمای جامع انتخاب و خرید ورق سیاه باید به بررسی قیمت ورق سیاه بپردازیم. توجه داشته باشید که قیمت این نوع ورق بر اساس وزن آن تعیین می‌شود. وزن ورق نیز به ابعاد آن یعنی طول، عرض و ضخامت وابسته است.

به همین دلیل، برای برآورد قیمت ورق سیاه، ابتدا وزن آن با توجه به ابعاد و سایز ورق به دقت اندازه گیری می‌شود و سپس قیمت نهایی با توجه به آخرین قیمت گذاری‌های انجام شده برای این نوع از ورق به مشتریان اعلام می‌شود.

در این بین بهتر است بدانید که فقط وزن ورق نیست که بر قیمت ورق سیاه تاثیرگذار است. وزن ورق سیاه اصلی‌ترین عامل آن می‌باشد؛ اما عوامل دیگری هم در میان هستند که در تعیین قیمت ورق سیاه نقش آفرینی می‌کنند. این عوامل به شرح زیر می‌باشند:

نرخ ارز

میزان عرضه و تقاضا

قیمت مواد اولیه

تورم

فراموش نکنید که با توجه به نوسانات شدید موجود در بازار آهن آلات و مقاطع فولادی، بهتر است قبل از خرید ورق سیاه به مراجع معتبر و فروشگاه‌های تایید شده مراجعه کنید تا بتوانید از به روزترین قیمت ورق سیاه مطلع شوید.

جمع بندی

همانطور که بارها اشاره شد، ورق سیاه از جمله ورق‌های بسیار پرکاربرد و کارآمد در صنایع مختلف به شمار می‌رود که توجه به راهنمای جامع انتخاب و خرید ورق سیاه و رعایت نکات گفته شده می‌تواند به شما کمک کند تا فرآیند انتخاب و خرید شما به یک تجربه موفق و به یاد ماندنی تبدیل شود. شما باید قبل از خرید ورق سیاه، به نوع ورق با توجه به کاربرد آن توجه بسیار زیادی داشته باشید.

همچنین، توجه به ابعاد، سایز، قیمت ورق سیاه و کارخانه تولید کننده اهمیت به سزایی دارد. فراموش نکنید که شما می‌توانید به مرجع معتبر و سایت Samentejarat مراجعه کنید تا بتوانید به راحتی ورق سیاه مورد نیاز خود را خریداری کنید. علاوه بر این، کارشناسان متخصص و مشاوران خبره مجموعه ثامن تجارت همراه شما هستند تا با برقراری تماس، درباره انتخاب و خرید ورق سیاه مورد نیاز خود اطلاعات مفید و مشاوره‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6077957

دیگر خبرها

  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • راهنمای جامع خرید ورق سیاه