Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قرچک گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی مسأله حجاب را در اولویت کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت‌الاسلام‌ حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک طی سخنانی با اشاره به دیدار رهبر و هیات دولت اظهار داشت: رهبر عزیزمان اولویت کشور را در حوزه اقتصاد و فرهنگ دانستند و فرموده اند باید دولت از حواشی فاصله بگیرد و به بخش‌های نظیر مسکن، کشاورزی، خودرو، لوازم خانگی و همچنین دانش بنیان توجه ویژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسماعیلی با بیان اینکه به فرمایش رهبر تولیدکنندگان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند گفت: رهبر در مسأله فرهنگ فرموده اند که ما معتقد به بستن فضای فرهنگی نیستیم، اما با اقدامات غیرفرهنگی به شدت مخالف هستیم لذا توجه بیشتر در این مسئله باید داشته باشیم.

 

امام جمعه قرچک با اشاره به فرارسیدن هفته دولت نیز گفت: نامگذاری هفته دولت در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به این خاطر است که خصوصیات رفتاری و اخلاقی آن شهیدان سر افراز ایران اسلامی الگو و سرمشق دولتمردان باشد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند کند و ۴۰ سال دوم جمهوری اسلامی قطعاً از ۴۰ سال اول برای ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود افزود: باید برابر دشمن روحیه مقاومت و شجاعت داشته باشیم و همان گونه که ایستاده ایم به مقاومت ادامه دهیم.

 

خطیب جمعه قرچک با تاکید بر مسئله حجاب در جامعه نیز اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های دولتی مسأله شرعی و قانونی حجاب را در اولویت کارهای خود قرار دهند و مراقبت کنند تا این فریضه اجرایی شود، رعایت و تقویت موازین دینی ما را در پیشرفت‌ها مادی کمک می‌کند چرا که بیشترین و عمیق ترین نفوذ دشمن از جانب فرهنگ است و هر چه بیشتر در این زمینه قوی شویم و آگاهی و بصیرت را بالا ببریم به بهترین شکل ممکن می توانیم با این تهاجم های فرهنگی مقابله کنیم.

 

امام جمعه قرچک با اشاره به شکار پهباد آمریکا توسط یمن نیز عنوان داشت: این کشور با مقاومت و قدرت ایمان به اینجا رسیده است و مقاومت اسلامی در سوریه، یمن، نیجریه، کشمیر در آینده نزدیک پیروزی‌های شیرین و بزرگی را به ارمغان خواهد آورد و ملت ما نیز با همین صبر و بردباری و ولایت پذیری به پیروزی و قدرت خواهند رسید.

  پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر مسجد روز جهانی مساجد روز جهانی مسجد شبستان یزد هفته دولت روزنامه عید غدیر خم غدیر کانون های مساجد امام جمعه قرچک اقتدار ایران اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود

نخستین نشست ائمه جمعه گیلان در سال ۱۴۰۳ با محوریت اجرای «طرح نور» و با حضور فرماندهی سپاه قدس استان برگزار شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان در این نشست با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر نقشه شوم دشمنان برای رواج بی حجابی در کشور گفت: معتقدم بساط این ناهنجاری‌ها و کشف حجاب با هوشمندی مردم، حضور میدانی مسئولان و تذکر لسانی و نظارت هر چه بیشتر بر اماکن عمومی کم کم جمع خواهد شد.

او با تأکید بر مشارکت مردمی در رعایت عفاف و حجاب افزود: ائمه جمعه می‌توانند در خطبه‌های نماز جمعه علاوه بر تبیین اهداف شوم دشمنان مبنی بر گسترش بی حجابی، لزوم همراهی مردم در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب را تبیین کنند.

امام جمعه رشت همچنین از برگزاری اجتماع عظیم با حضور بانوان محجبه استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: این اجتماع با عنوان پیام آوران و مدافعان ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی به زودی برگزار می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی همچنین به حوادث اخیر و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در طول ۷۵ سال ادعای شکست‌ناپذیری گنبد آهنین را داشت، اما ما نشان دادیم که ادعایشان صحت ندارد و امروز می‌توانیم بگوییم که این دوره، طلایی‌ترین دوره از تاریخ اسلام است.

او با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در کنار جبهه مقاومت، محکم و مقتدرانه ایستاده است، افزود: جمهوری اسلامی به دشمنان خود پیام داد که اگر حماقت کنید و بزنید، تل‌آویو را هدف قرار خواهیم داد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با اشاره به هجمه‌های شوم دشمنان برای ضربه زدن به کانون گرم خانواده‌ها و رواج بی حجابی در کشور گفت: برای اجرای طرح نور که با هدف رعایت عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است، نیازمند همراهی و هم افزایی همگان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • ون ها و زن ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!
  • مسأله حجاب و اهمیت همگرایی ملی
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران