Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@07:42:18 GMT

نقش ستاره‌های مسلمان در جذب جوانان به ورزش

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۶۶۷

نقش ستاره‌های مسلمان در جذب جوانان به ورزش

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ابوت اسلام؛ «رمله اختر»، عضو شورای اتحادیه فوتبال انگلیس، حضور فوتبالیست‌های مسلمان همچون «محمد صلاح» و «سادیو مانه» در لیگ این کشور را عامل گرایش جوانان مسلمان به ورزش دانست و گفت: من نقش ستاره‌هایی مانند صلاح و مانه را در جامعه مسلمانان انگلیس دیده‌ام.
وی که رئیس پیشین بنیاد ورزش زنان مسلمان انگلیس است،‌ افزود: هنگامی که بازی فوتبال را به صورت محجبه شروع کردم هم تیمی‌هایم توجه بیشتری به مهارت‌های بازی من کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یکی از افتخاراتم تلاش برای لغو ممنوعیت حجاب در فوتبال انگلیس از سال 2007 است. با آنکه عملی شدن این امر یک دهه به طول انجامید اما این کار پیام دلگرم کننده‌ای برای دختران مسلمان داشت.
وی همچنین تأکید کرد: مهمترین مسئله از نظر من این است که جوانان مسلمان در انگلیس بتوانند در محیطی امن به فوتبال بپردازند.
یادآوری می‌شود، بر اساس یک تحقیق، موفقیت بازیکنان مسلمان همچون صلاح و مانه در لیگ برتر انگلیس، در کاهش برداشت‌های نادرست درباره اسلام نیز نقش داشته است.
 
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا فوتبال محمد صلاح سادیو مانه حجاب انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم