Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسئولان استان به دعوت دانشجویان جهادگر در اردوی جهادی بسیج دانشجویی پیام نور یاسوج حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویر احمد ، مدیران آب و فاضلاب روستایی و مدیر نوسازی مدارس استان و برق ، بخشدار لوداب و رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان، مدیران دانشگاه پیام نور استان و تعدادی از مسئولان استان به دعوت دانشجویان جهادگر در اردوی جهادی بسیج دانشجویی پیام نور یاسوج حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور مسئولان استان در میان گروه‌های جهادی در روستای چال شاهین از توابع دهستان چین و بخش لوداب و مردم روستا مشکلات این روستابررسی شد.
گوهرگانی، معاون اقتصادی استاندارکهگیلویه و بویر احمد در این بازدید از بررسی طرح جاده روستای چال شاهین تصریح کرد: با توجه به تاخیر در واگذاری این جاده به پیمانکار و عدم شرکت پیمانکاران در مناقصه در صدد است تا با ترک تشریفات مناقصه و کمک به تزریق بودجه به این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلنگ زنی شود؛ و در اینده‌ای نزدیک افتتاح شود.
گوهرگانی مطرح کرد: در صورتی که مردم روستا نسبت به امتیاز آب چشمه‌ها اقدام کنند در آینده‌ای نزدیک آب رسانی به روستا اجرایی می‌شود و از لزوم و تسریع در شروع عملیات آب رسانی به این روستا خبر داد.
معاون اقتصادی استاندارکهگیلویه و بویر احمد با اشاره به نوسازی مدارس در این منطقه  گفت: ۲۰ میز و نیمکت و صندلی و تخته و وسایل گرمایشی، به مدارس اهدا خواهد شد. 
همچنین در این بازدید، زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر توسط یکی از اهالی روستای چال شاهین اهداء و کلنگ زنی آن، جهت ساخت مسجد شهدای چال شاهین انجام گرفت.
در مجموع سه مصوبه اصلی و اولویت دار این سفر که با تاکید معاون استاندار انجام شد به شرح زیر است که هم از طرف خود مردم و هم گروه جهادی شهید مهین فر پیگیری خواهد شد.
ا. قرار شد واگذاری جاده اصلی روستا از تشریفات مناقصه و به طور ویژه به پیمانکار واجد شرایط واگذار گرددو مساعدت مالی توسط معاون اقتصادی استانداری هم در دین خصوص پیگیری شود.
۲. مصوب شد مدرسه روستا توسط اداره نوسازی مدارس استان تجهیز و تعمیرات لازم تا اول مهرماه انجام شود.
۳. مصوب شد دهیار روستا دانش آموزان واحد شرایط برای ادامه تحصیل در مقطع راهنمایی را به خوابگاه دانش آموزی لوداب معرفی و در دین خصوص بخشداری لوداب نیز مساعدت ویژه کند.
۴. درصورتی که اهالی روستا در خصوص حق آبه چشمه‌های روستا به توافق صدرصد برسند، اداره آب منطقه‌ای استان در اسرع وقت و بعد از اعلام توافق اهالی روستا نسبت به لوله کشی و آبرسانی به روستا اقدام نماید، در غیر این صورت بررسی‌های دیگری برای آبرسانی روستا در دستور کار قرار اداره آب استان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی دانشجویان پیام نور اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: پایانه‌های مرزی خوزستان برای مبادلات تجاری با کشورهای دیگر از ظرفیت‌های اقتصادی مهم کشور است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: با این وجود، برخی از این پایانه‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند و این مسائل بر امر صادرات و واردات و یا ترد مسافران اثر گذار است.

وی گفت: خوزستان در بحث کنترل بازار و میزان تورم کالاهای اساسی بعد از تهران رتبه دوم کشور را در سال گذشته کسب کرد.

راضی جلالی با اشاره به اقداماتی که برای تثبیت قیمت مرغ در استان انجام شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری دستگاه‌های مربوطه وضعیت جوجه‌ریزی و تأمین مرغ در بازار مدیریت شده است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: خوزستان در بحث شکر یکی از تولید کنندگان عمده کشور است و در استان نباید در تأمین و قیمت این کالا چالشی ایجاد شود.

کد خبر 6086454

دیگر خبرها

  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از پاکستان پیام‌آور صلح و دوستی برای ۲ کشور است
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان