Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کادر فنی پرسپولیس تمرین امروز شنبه این تیم را تعطیل کرد تا بازیکنان به استراحت بپردازند.

گابریل کالدرون و دستیاران وی در روز تعطیلی تمرین این تیم به تماشای فیلم بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم پرداختند تا نقاط ضعف و قوت سرخپوشان را مورد ارزیابی قرار دهند. کادرفنی سرخپوشان آنالیز کاملی از تک تک بازیکنان پرسپولیس تهیه کرده اند تا در طول هفته با آنها کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کالدرون تساوی تراکتور در هفته نخست رقابت های لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان را نیز نظاره کرد تا شناخت کافی نسبت به عملکرد شاگردان مصطفی دنیزلی پیدا کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۴۵ جمعه هفته جاری در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگارامام تبریز به مصاف تراکتور می رود.

کد خبر 4700366

منبع: مهر

کلیدواژه: گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد کشتی فرنگی گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون ووشو فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس پس از تعطیلات نوروز، اولین تمرین خود در سال ۱۴۰۳ را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کار‌های تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت هنانوف، گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

امروز تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • خمس: هفته بسیار سختی داشتم
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس