Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@22:44:40 GMT

مباشری به استقلال بر می‌گردد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۷۲۹

مباشری به استقلال بر می‌گردد

به گزارش وانانیوز، 

هادی مباشری چند هفته پیش به دلیل عمل جراحی قلب مدتی از باشگاه استقلال مرخصی گرفت و وی مدتی از این باشگاه دور بود.از سوی دیگر علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال هم از سمت خود استعفا کرد تا خلا یک معاون در این باشگاه حس شود اما مسئولان باشگاه استقلال از مباشری خواسته اند تا با بهبوبد شرایط به محل کار خود باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا مدیران باشگاه استقلال تصمیم گرفتند دیگر در این باشگاه پست معاونت ورزشی نداشته باشند و بعد از بازگشت مباشری امروز اجرایی باشگاه و تیم استقلال را به وی بسپارند.

تیم فوتبال استقلال شب گذشته با شکست مقابل ماشین‌سازی برای هفته دوم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان آماده خواهد شد. این بازی روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا توصیه به «شمارش گوسفند» برای بی‌خوابی واقعا مفید است؟

بسیاری از ما این توصیه معروف مبنی بر «شمارش گوسفند» برای مقابله با بی‌خوابی را در کودکی یا بزرگسالی شنیده‌ایم.

به گزارش ایسنا، برای عده‌ای از ما نیز ممکن است این سوال پیش آمده باشد که چرا چنین توصیه‌ای مطرح می‌شود و یا ریشه آن به کجا بر می‌گردد؟ به عنوان مثال چرا به جای گوسفند توصیه به شمارش دیگر حیوانات مانند اسب، گاو و خرگوش صورت نمی‌گیرد؟

گفته می‌شود ریشه این توصیه به چوپان‌های قرون وسطی بر می‌گردد که برای چند هفته متوالی با انسان‌های دیگر تماسی نداشتند. آنها شب‌ها برای به خواب رفتن دست به شمارش گوسفندها می‌زدند تا خوابشان ببرد. با این حال صحت این روایت تائید نشده است.

در عین حال به قاطعیت می‌توان گفت که این ایده بسیار قدیمی است زیرا در کتابی از داستان‌های کوتاه که از قرن سیزدهم میلادی به جای مانده به آن اشاره شده است.

بررسی‌های دانشمندان نشان می‌دهد که تخیل و تلاش برای پرت کردن حواس می‌تواند به مقابله با بی‌خوابی کمک کند. شمارش گوسفند را هم می‌توان نوعی تخیل و تلاش برای حواس پرت کردن دانست. با این حال پژوهشی علمی در مورد تاثیر مستقیم آن بر مقابله با بی‌خوابی انجام نشده است.

کارشناسان به افرادی که از بی‌خوابی رنج می‌برند توصیه می‌کنند که روش‌های مختلف ریلکسیشن و رسیدن به آرامش را امتحان کنند. فکر کردن به آنچه فرد را خوشحال می‌کند و بابت آن خرسند است نیز به رسیدن به آرامش و مقابله با بی‌خوابی کمک می‌کند.

یکی دیگر از راه‌های مقابله با بی‌خوابی اختصاص زمان مشخصی پیش از خواب به بررسی مشکلات و مسائل روزمره و پیدا کردن راه‌حل برای آنها است.

 از سوی دیگر به افرادی که مدتی طولانی در تختخواب از بی‌خوابی رنج می‌برند، توصیه می‌شود تا مدتی از تختخواب خود خارج شوند به کار دیگری مشغول شوند و سپس دوباره به تختخواب خود بازگردند. این کار به مغز کمک می‌کند تا محیط رختخواب و وضعیت افقی را با خواب و آرامش مرتبط بداند و به این ترتیب از بی‌خوابی جلوگیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • آیا توصیه به «شمارش گوسفند» برای بی‌خوابی واقعا مفید است؟
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد