Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@22:59:58 GMT

غنچه لبخند بر لبان خانواده معلول دینارنی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۷۵۷

غنچه لبخند بر لبان خانواده معلول دینارنی

دست حمایت مسئولین سایه سار خانواده معلول دینارانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود کیانی فرماندار شهرستان  اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بهزیستی این شهرستان، به خانواده دارای سه معلول در روستای دهستان دیناران، 400 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیانی افزود: این کمک به منظور بازسازی و تعمیر خانه این خانواده که دیوار و سقف آن ترک خوردگی داشت اهدا گردید.

اردل از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن شهر اردل در فاصله 95 کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب  در شیراز ، گفت: به همت یک خانواده نیکوکار عرصه سلامت فارس با نیت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به بیماران، برای توسعه و تجهیز بیمارستان و رفع کمبود‌ها و نیاز‌های این بیمارستان، ۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان حضرت زینب (س) اهدا شده است.
سهیلا رفیعی افزود: این تجهیزات شامل دستگاه «انکوباتور نوزاد»، دستگاه «فتو تراپی»، «درب اتوماتیک بیمارستانی»، دستگاه «شیردوش» و اسپلیت گرمایش و سرمایش و سایر تجهیزات مصرفی است که در بخش‌های مراقبت ویژه نوزادان این بیمارستان مستقر و به بهره برداری رسید.
مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب ادامه داد: در آیینی راهرو بخش این مرکز آموزشی درمانی به گالری تصاویر خیران و نیک اندیشان سلامت مزین شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • نگاهی به طبیعت بهاری شهر اردل+ تصاویر