Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، کسب گواهی‌نامه‌ی شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بعد از کسب افتخارات دیگری از جمله برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال ۹۷ و بهترین فروشگاه آنلاین ایران  از نگاه مردم در جشنواره‌ی وب و موبایل، سوپرمارکت و فروشگاه اینترنتی اُکالا را پر افتخارتر از قبل در میان جامعه‌ ایرانی و مشتریان وفادار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اُکالا، سوپرمارکت اینترنتی افق کوروش است که در حدود دو سال فعالیت مستمر درزمینه‌ی خرید مایحتاج روزانه همشهریان عزیز به‌صورت آنلاین و اینترنتی در تهران و کرج را دارد.

مشتریان عزیز می‌توانند، در این سوپرمارکت اینترنتی ‌همه کالاهایی که در سوپرمارکت‌های محلی یا فروشگاه‌های بزرگ عرضه می‌شود، را پیدا کنند و هرآن چه لازم دارند را به‌صورت آنلاین تهیه‌کرده و در محل، در کمتر از ۲ ساعت تحویل بگیرند. محصولاتی مانند انواع مواد غذایی و پروتئینی از گوشت‌های تازه دام و طیور، نوشیدنی و عرقیجات، دم‌نوش‌های خوشمزه و خاص، محصولات بهداشتی و زیبایی فردی و خانگی، میوه و سبزیجات تازه و نوبر، انواع ابزار و ملزومات، خواروبار و حتی لوازم التحریر را با تخفیف مناسب می‌توان در سوپرمارکت اینترنتی اُکالا تهیه کرد.

همچنین سوپرمارکت اینترنتی اُکالا امکان سفارش تلفنی را نیز برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. مشتریان قادر به ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پس از خرید در مورد هر محصول و خدمات‌رسانی و میزان رضایت، در سایت هستند یا به‌صورت تلفنی به قسمت پشتیبانی مطرح کنند.

چه شرکتهایی خلاق هستند؟

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گواهی جدیدی را با عنوان صنایع خلاق و فرهنگی که معادل عنوان دانش‌بنیان است، برای شرکت‌هایی با محصولات و خدمات فرهنگی یا خلاقیت‌های خاص در نظر گرفته است.

شرکت‌های خلاق از سوی مجموعه‌های تخصصی که اصطلاحاً «مبادی» نامیده می‌شوند، به دبیرخانه شرکت‌های خلاق معرفی خواهند شد تا از مزیت‌ها و خدمات موضوع برنامه بهره‌مند شوند.

شرکت‌های فعال در هر زمینه‌ی کسب و کاری از جمله کسب ‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی، بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی، طراحی و معماری، نشر، چاپ و کتابخانه،گیاهان دارویی و طب سنتی می‌توانند برای کسب گواهی‌نامه‌ی شرکت خلاق اقدام کنند.

پس از بررسی صلاحیت و بهره‌مندی از واجد شرایط بودن از ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی، به شرکت‌های ذکر شده گواهی‌نامه‌ی شرکت خلاق تعلق می‌گیرد.

شاخص‌های الزامی برای پذیرش شرکت‌های خلاق در سطح کشور شامل دارا بودن یکی از شخصیت‌های حقوقی قابل ثبت در نظام قانونی کشور، نوآورانه بودن محصول، خدمت و دارا بودن سطح تمایز نسبت به فعالیت‌های مشابه در سطح کشور، دارا بودن ظرفیت مربوط به اثربخشی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین دانش‌بنیان نبودن محصول و خدمت است.

سوپرمارکت اینترنتی اُکالا با پشت سر گذاشتن فیلترهای مربوطه در زمینه‌ی کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی و نوآورانه بودن محصولات، خدمات و پشتیبانی پس از فروش موفق به کسب این گواهی‌نامه شد.

با خرید از اُکالا می‌توانید از کدهای تخفیف شگفت‌انگیز، تخفیفات کالاهای اساسی در آخر هر هفته، جاده تخفیف و کمپین و پروموشن‌های بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

کد خبر 4700420

منبع: مهر

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش گروه خودروسازی سایپا بانک رفاه کارگران بلیت هواپیما بانک پاسارگاد فروشگاه شهروند صنعت خودروسازی خرید آنلاین سفرهای تابستانی سرقت کودکان تبلیغات فرانسه سایپا اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای انجمن داروسازان تهران، در نشست با رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن تشکر از دغدغه مندی رئیس سازمان نظام پزشکی در پیگیری مطالبات و مسائل مرتبط صنفی این گروه از جامعه پزشکی کشور و دفاع از حقوق داروسازان؛ نسبت به چالش‌های فروش اینترنتی دارو و آئین نامه فعالیت پلتفرم‌های عرضه اینترنتی دارو ابراز نگرانی کردند.

اعضای انجمن داروسازان تهران، در این دیدار، خواسته‌های خود مبنی بر رفع موانع و پیگیری چالش‌های قانونی ورود پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو را مطرح و از رئیس کل سازمان نظام پزشکی درخواست توجه، همکاری و تلاش برای حل این مسائل و مشکلات را داشتند.

عمده ترین موارد مطرح شده در این جلسه؛ شتاب زدگی در تدوین آئین نامه فروش اینترنتی دارو بدون دخالت و نظارت سازمان غذا و دارو به عنوان متولی این حوزه، افشای اطلاعات محرمانه بیماران و روند احراز هویت کاربران و بیماران در آئین نامه توزیع اینترنتی دارو، بی توجهی به زیر ساخت‌های قانونی برای ایجاد پلتفرم‌های فروش دارو، حذف مسئول فنی داروخانه‌ها، خطر بروز مراودات مالی داروخانه‌ها با این پلتفرم‌ها و نیز نشت دارو به بازار آزاد و قاچاق آن از داروخانه و موارد دیگر بود.

در ادامه، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، پس از استماع نظرات نمایندگان جامعه داروسازی، تاکید کرد که استاندارد وزارت‌بهداشت برای ارائه خدمت با اجرای فروش اینترنتی دارو باید رعایت شود.

وی همچنین از نایب رئیس انجمن داروسازان خواست مستندات مغایرت آئین نامه فروش اینترنتی دارو با اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی رهبری و قوانین کشوری را ناظر بر ایمنی دارویی بیماران، امنیت داده‌ها و اطلاعات بیماران گردآوری کنند تا به مسئولان ذی ربط جهت اصلاح آئین نامه فروش اینترنتی دارو، ارجاع شود.

کد خبر 6085263 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • افزایش ۳ تا ۷ برابری اسقاط خودرو‌های فرسوده با ابلاغ آیین نامه جدید
  • قیمت گواهی اسقاط خودرو چقدر است؟
  • موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟
  • فقط حمل دارو اینترنتی می‌شود نه تجویز و تائید آن
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی