Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس مستقر در سه راهی راین (ایستگاه مرصاد)، هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند.

سرهنگ یدالله حسن پور افزود: ماموران در بازرسی از قسمت بار این اتوبوس چهار راس گاو قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگیری یک متهم در این زمینه خبر داد و ارزش ریالی احشام را ۱۵۰ میلیون تومان ذکر کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس فرماندهی انتظامی استان قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ۷۰۰ کیلو گرم گردو خارجی قاچاق طی بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در رودبار کشف شد.

به گزارش مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر