Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حضور مدیرکل و مسولین شیلات مازندران درمنزل همکاران جانباز شیلاتی به مناسبت هفته دولت.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابسر، دراولین روز هفته دولت مهندس ولی اله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران ،به اتفاق معاونین ،مسول نمایندگی ولی فقیه،حراست ،پایگاه مقاومت، گروه بهبودکیفیت باحضوردرمنزل همکارمرحوم جانبازکیومرث قادی پاشا، همکارجانباز ولی سالاریه و همچنین علیرضا محمدپور ازرشادت های همکاران مذکور دردوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
مدیرکل شیلات مازندران ضمن تبریک آغازهفته دولت  این جانبازان را اسوه های صبروشکیبایی برشمرد وازخدمت صادقانه این همکاران دردوران خدمت تشکر وازخانواده های این همکاران نیزبه پاس نگهداری و همراهی آنان درشرایط مختلف زندگی تجلیل نمود

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حضور مدیرکل و مسولین شیلات مازندران درمنزل همکاران جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تبرایی ظهر چهارشنبه در دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی هرچه بیشتر با الزامات ممیزی و همچنین مشارکت استان‌ها در ممیزی‌های رسمی و استفاده از تجربیات یکدیگر است.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور افزود: با اجرای طرح تضمین کیفیت و سلامت محصولات شیلاتی و بهره گیری از تجربیات در استان‌های مختلف با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی می‌تواند در پیشبرد اهداف ممیزی تأثیر گذار باشد.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌ها، بنادر صیادی، کشتی‌ها و شناورهای صیادی در اولویت طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های شیلاتی قرار دارد.

کد خبر 6087558

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • پویش سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته سلامت در مهریز
  • پیاده روی دختران رزنی به مناسبت هفته سلامت
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد