Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برخورد موتورسیکلت با اتوبوس در محور "نیکشهر به ایرانشهر" راکب و ترک نشین آن را به کام مرگ کشاند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ"یدالله ستوده"رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان درتشریح جزئیات این حادثه، گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در محور نیکشهر به ایرانشهر بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی حادثه در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین به شدت با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد کرده اند.
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: متأسفانه در این حادثه راکب و ترک نشین موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم  جان باختند.
سرهنگ ستوده تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه را عدم توانایی راکب موتورسیکلت در کنترل آن به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی نسبت به اتوبوس اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرگ راکب ترک نشین موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • در سال ۱۴۰۱، ۲۰۸ نفر و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۸۵ راکب موتورسیکلت فوت شده‌اند