Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@14:05:34 GMT

علاقه آقای بازیگر زیرتیغ به مسابقه استعدادیابی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۹۸۲

تبریک به احسان علیخانی عزیز و خسته نباشید به داوران محترم و تمامی عوامل سازنده برنامه عصر جدید،برنامه ای که مسلماً با محدودیت های موجود تولیدش کاریست مشقت بار و شما به بهترین شکل ممکن این برنامه پر مخاطب را به پایان رساندید و کلی استعداد ناب را که جایی برای دیده شدن نداشتند معرفی کردید.

برای سری جدید عصر جدید که بی شک بسیار بسیار متفاوت و بهتر خواهد شد آرزوی موفقیت میکنم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: احسان علیخانی رامین راستاد عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه پیامکی پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌ شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای ماه مبارک رمضان امسال طراحی برنامه‌های جز خوانی قرآن در مساجد، حسینیه‌ها و فضاهای عمومی بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال خوب مردم رو به رو شده است.

وی افزود: اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» دیگر برنامه این اداره کل در ماه مبارک رمضان بوده است که این پویش در قالب برپایی نمایشگاه در حاشیه محفل قرآن خوانی چهارباغ اجرایی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری مسابقات به عنوان متمم برنامه‌های پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در دستور کار داریم، اضافه کرد: برای این مسابقات جوایز ارزنده‌ای را اهدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای شرکت در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در استان اصفهان می‌توانند عدد را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۸۹ ارسال کنند، ادامه داد: به زودی سوالات مسابقه نیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6063406

دیگر خبرها

  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • مسابقه پیامکی پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌ شود
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • موزه ملی ملک میزبان علاقه‌مندان در برنامه «شب در موزه»
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود
  • روایت شبانه از رازهای تاریخ ایران
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس
  • «امیر خلوت» کدام یک از ترانه‌هایش را بیشتر از همه دوست دارد؟