Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:13:26 GMT

۱۲۵ هزار بسیجی در پایگاه های کاشان سازماندهی شدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۰۰۸

۱۲۵ هزار بسیجی در پایگاه های کاشان سازماندهی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شبانی زاده صبح شنبه در مصلای بقیه الله الاعظم کاشان ضمن اشاره به سالروز گرامیداشت شهادت شهید رجایی اظهار داشت: بسیج از عنایات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت امام راحل به ملت ایران ارزانی شد.

وی با بیان اینکه حراست از دستاوردها و ارزش های انقلاب در قالب اقدامات فرهنگی توسط بسیج انجام شد، افزود: خروش دفاعی بسیج موجب تقویت و تکامل فرهنگ بسیج شد و زمینه ای را فراهم کرد تا بسیج به حوزه های غیر نظامی ورود پیدا کند و به تدریج و با کشف سایر توانمندی های عظیم مردمی کاردکردهای جدیدی برای آن تعریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآمدشدن جوانان از رویکرد اصلی بسیج است

جانشین فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به ورود بسیج به حوزه های مختلف ابراز داشت: اگر امروز بخواهیم بزرگداشت ۴۰ ساله بسیج را در آذرماه جشن بگیریم می توان ادعا داشت که بسیج در تمامی حوزه هایی که ورود پیدا کرده موفق بوده است.

وی کارآمدشدن جوانان را از رویکرد اصلی بسیج دانست و گفت: خدمت و محبط خالصانه به مردم، کمک به تامین نظم و آرامش عمومی در جامعه، کادرسازی جوان مومن انقلابی، محرومیت زدایی و ورود به عرصه های جهاد اقتصادی از جمله برنامه های بسیج است.

بسیج در لباس ها مختلف به دستگاه های اجرایی کمک می کند

شبانی زاده ضمن اشاره به جزئیات طرح «شهید بهنام محمدی» اظهار داشت: ظرفیت بسیج و نیروهای مخلص بسیج در طول ۴۰ سال گذشته همواره در تنگناهای مختلف به کمک دولت آمده است و امروز بسیج در لباس ها مختلف به دستگاه های اجرایی کمک می کند.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره تلاش کردند در خدمت محرومان باشند، افزود: در شهرستان کاشان حدود ۱۲۵ هزار بسیجی در پایگاه های مختلف حضور داشته و سازمان دهی شدند به نحوی که تنها در قشر بسیج ادارات و اصناف حدود پنج هزار بسیجی در ۳۶ پایگاه ادارات و چهار پایگاه بسیج ادارات سازمان دهی شدند.

بسیج ادارات تلاش می کند فرهنگ خدمت رسانی در جامعه را گسترش دهد

جانشین فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به ارائه میز خدمت و اردوهای جهادی در روستاهای محروم و حاشیه شهرستان توسط بسیج ادارات و اصناف ابراز داشت: بسیج ادارات تلاش می کند فرهنگ خدمت رسانی در جامعه را گسترش دهد و این ایدوئولوژی توسط بسیجیان در ادارات و سایر کارمندان گسترش پیدا می کند.

کد خبر 4700153

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیجی بسیج سپاه پاسداران هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی