Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش از دستاوردهای نظام و دولت است. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در آغازین روز از هفته دولت و در نشست شورای معاونان ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای تشریح خدمات نظام و دستاوردهای دولت است و شایسته است که مسئولان دستگاه های اجرایی استان به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4000 میلیارد ریال پروژه هفته دولت در استان ایلام افتتاح می‌شودآغاز افتتاح 900 پروژه همزمان با هفته دولت در مازندران / تجدید میثاق مدیران با شهدا + تصاویر15 ویژه‌برنامه هفته دولت از صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش می‌شود

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان گفت: آغاز هفته دولت در استان با غبارروبی مزار شهدا گرامی داشته شد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در این هفته تصریح کرد: در این هفته از 229 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال رونمایی می‌شود.

وی میزان اشتغال‌زایی این میزان طرح و پروژه را 2051 نفر در حین اجرا و 866 نفر به‌صورت دائمی اعلام کرد و گفت: از 229 طرح 190 پروژه عمرانی با اعتبار 240 میلیارد و پانصد میلیون تومان و 39 پروژه اقتصادی با اعتبار 150 میلیارد و ششصد میلیون تومان برای افتتاح و کلنگ‌زنی در شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت امسال برخلاف سالیان گذشته به‌صورت متمرکز رونمایی می‌شود، گفت: این مراسم روز پنجشنبه در ششمین روز هفته دولت با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جشنواره شهید رجایی به‌صورت متمرکز از کل پروژه‌های استان پرده‌برداری می‌شود.

وی با عنوان این مطلب که برنامه‌های هفته دولت استان به نوعی تحت شعاع سفر رئیس جمهور به استان قرار گرفته است، اضافه کرد: به جهت حضور قریب‌الوقوع رئیس جمهور در استان حجم عظیم طرح‌ها و پروژه‌های استان برای آن سفر در نظر گرفته شده است.

سلیمانی دشتکی افزود: در این سفر بالغ بر 15 هزار میلیارد  تومان طرح و پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند

سخنگوی دولت گفت: در سفر رییس‌جمهور به کشور سریلانکا، یک پروژه و طرح انتقال آب، سدسازی و نیروگاه با حجم گسترده و توان فنی گسترده توسط نخبگان ایرانی اجرا شده که فردا با حضور رییس‌جمهور افتتاح خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی ضمن گرامیداشت شکست تاریخی حمله نظامی آمریکا به طبس و قدردانی از مردم سمنان برای استقبال پرشور از رییس‌جمهور و هیات دولت در سفر استانی اخیر اعضای کابینه، بیان کرد: اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند.

وی افزود: رییس‌جمهور هم‌اکنون در سفر به پاکستان هستند و سعی می‌شود برای تحقق شعار سال از تمامی ظرفیت‌های داخلی و خارجی استفاده شود. ایشان فردا به سریلانکا خواهند رفت و توافقات دوجانبه وجود خواهد داشت و یک پروژه افتتاح خواهد شد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: هم‌چنین هفته گذشته سومین جلسه معاون اول رئیس جمهور با فعالان بخش خصوصی برگزار شد و این جلسات با توجه به شعار سال و لزوم دخیل کردن مردم و بخش خصوصی در اقتصاد برگزار و دنبال می‌شود.

بهادری‌جهرمی در پاسخ به سوالی پیرامون سفر فردای رییس‌جمهور به سریلانکا گفت: سفر رییس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا با محوریت توسعه روابط است و با توجه به اقدامات تروریستی و اقدامات خرابکارانه در منطقه، توسعه و تقویت همکاری‌های دو کشور نیز دنبال می‌شود و در زمینه تبادلات اقتصادی اهمیت دارد. حجم تجارت خارجی دو کشور افزایش یافته و صادرات ما به پاکستان هم افزایش داشته است. پاکستان در سال گذشته ششمین مقصد صادراتی برای ما بوده و میزان صادرات از 1.5 میلیارد دلار به بیش از 2 میلیارد دلار رسیده است. در این سفر هدف‌گذاری شده که حجم تجاری تبادلات به 10 میلیارد دلار برسد.

وی اضافه کرد: در سفر رییس‌جمهور به کشور سریلانکا، یک پروژه و طرح انتقال آب، سدسازی و نیروگاه با حجم گسترده و توان فنی گسترده توسط نخبگان ایرانی اجرا شده که فردا با حضور رییس‌جمهور افتتاح خواهد شد. ارزش این پروژه حدود 500 میلیون دلار بوده که توسط دولت سریلانکا تامین شده و کار اجرا توسط نخبگان ایرانی انجام شده است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • فرصت ۲ هفته ای استاندار قم برای شناسایی۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری
  • افتتاح باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز است