Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقان مدیر اجرایی و مسئول هماهنگی کمیته‌های هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان امام حسین (ع) با حضور  ۶۹۲ خادم و پیرغلام امام‌حسین علیه السلام به میزبانی یزد برگزار می شود.

دهقان افزود: در این اجلاس ۶۵۰ نفر از سراسر کشور و ۴۲ پیر غلام از ۲۵ کشور اسلامی در یزد حضور به هم می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه شعار هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان امام حسین (ع) ؛ فرهنگ حسینی، الگوی تمدن اسلامی و اراده انقلابی است، خاطرنشان کرد: مراسم رسمی استقبال از پیرغلامان در امامزاده سید محمد جعفر یزد با برنامه های خاص انجام خواهد شد، همچنین مراسم افتتاحیه در شهرستان میبد با حضور سخنرانان کشوری برگزار خواهد شد.

دهقان ادامه داد: همچنین مراسم اختتامیه را با اجرای مدیحه سرایی و نوحه خوانی مداحان کشور در میدان امیر چخماق عنوان کرد.

مدیر اجرایی و مسئول هماهنگی کمیته‌های هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان امام حسین (ع) از برگزاری دو نشست ویژه مذهبی علمی در روز‌های ششم و هفتم شهریور به ترتیب در حسینیه بیت العباس و حسینیه کلک شاهدیه خبر داد.

انتهای پیام/ غ

یزد میزبان هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان امام حسین (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دبیر شورای عالی امنیت ملی، بنابر دعوت دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، نیکولای پاتروشف، در رأس یک هیات بلندپایه‌ی امنیتی، برای شرکت در دوازدهمین "نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه مسئول در امور امنیتی" و "نشست دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس" عازم شهر سن‌پترزبورگ روسیه خواهند شد.

در این سفر، بر اساس راهبرد سیاست چند جانبه گرایی و در تداوم دیپلماسی فعال و پویای سیاسی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه در دولت سیزدهم و به منظور ارتقاء و توسعه‌ی روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، آقای دکتر احمدیان با همتایان خود از کشور‌های روسیه، برزیل، افریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز دیدار‌های جداگانه‌ای خواهند داشت.

اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با سابقه‌ای بیش از یک دهه، از معدود رویداد‌های امنیتی بزرگ سالانه در سطح بین‌المللی است که به ابتکار کشور روسیه تشکیل و به‌طور مستمر برگزار شده است. از جمله ویژگی‌های مهم این اجلاس مقابله با یکجانبه¬گرایی غرب، بویژه امریکا در عرصه‌ی امنیت بین‌الملل و نهادینه کردن روایت گری و روایت سازی مستقل در این ساحت است.

اهمیت و رویکرد این اجلاس به مقوله امنیت بین الملل موجب شده تا جمهوری اسلامی ایران، ضمن استقبال از آن، از ابتدا حضوری فعال در آن داشته باشد.

در نشست سال گذشته‌ی این اجلاس، مقامات ارشد امنیتی از بیش از یکصد کشور جهان در آن شرکت داشتند که حکایت از اهمیت و اقبال بین المللی به این رویداد امنیتی دارد. اطلاعات بدست آمده از نشست دوازدهم که از روز سه شنبه ۴/۲/ ۱۴۰۳ در سن پترزبورگ آغاز بکار می‌کند، حاکی از این است که رویداد امسال نیز در سطحی گسترده مورد توجه دولت ها، مسئولین امنیتی و رسانه‌های منطقه‌ای و جهان قرار گرفته است

آقای احمدیان پیش از این برای شرکت در نشست دبیران شوراهای عالی امنیت ملی کشورهای عضو شانگهای، به شهر آستانه قزاقستان رفته بود.

دیگر خبرها

  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود
  • دیپلماسی نظامی چین با میزبانی از سمپوزیوم دریایی غرب اقیانوس آرام