Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا همتی از ارائه خدمات رایگان بهزیستی ایلام هم‌زمان با هفته دولت به جامعه هدف و سایر اقشار مختلف مردم خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، بابیان اینکه در هفته دولت شاهد افتتاح طرح‌های استغالزایی و واحدهای مسکونی معلولان خواهیم بود، اظهار کرد: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت خدمات توان‌بخشی کلینیک جامع توان‌بخشی، مرکز مشاوره حضوری و مرکز ژنتیک شهر ایلام رایگان به عموم مردم ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تأکید بر اینکه خدمات این سه مرکز در شهر ایلام از امروز دوم شهریورماه تا پایان هفته دولت برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه جامعه هدف رایگان است، افزود: خدمات مرکز توان‌بخشی ایلام شامل کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و سایر خدمات این حوزه خواهد بود.

 

همتی با اشاره به اینکه همه مردم و مددجویان زیرپوشش می‌توانند در این مدت از خدمات این مراکز به‌طور رایگان بهره‌مند شوند، تصریح کرد: هدف از رایگان کردن خدمات بهزیستی استان، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و همچنین رفاه حال شهروندان است.

 

مدیرکل بهزیستی استان ایلام بابیان اینکه از مجموع 33 هزار مددجو زیرپوشش 27 هزار و 500 مددجو مستمری‌بگیر ثابت هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، تمامی زنان سرپرست خانوار و توان‌خواهان پشت نوبت استان زیرپوشش حمایت بهزیستی قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 70 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد در استان پرداخت‌شده است، گفت: این سازمان درصدد است در کنار ارائه خدمات و انجام مأموریت‌ها با عملکرد شفاف و توانمندسازی جامعه هدف بیش از گذشته رسالت خود را انجام دهد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت روز جهانی مسجد مسجد روز جهانی مساجد عید غدیر مساجد عید غدیر خم شبستان یزد شیراز اردبیل خدمات بهزیستی رایگان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری

 فلاح رئیس بهزیستی میبد گفت: پیرو پیگیری‌های انجام شده به منظور ارتقای سطح کیفیت زندگی و افزایش امید به زندگی افراد دارای معلولیت و حمایت از این افراد و خانواده هایشان تعداد ۸۰ نفر از معلولان شدید و خیلی شدید واجدالشرایط که در دهک درآمدی یک، دو، سه قرار داشتند و از سالیان گذشته در انتظار دریافت حق پرستاری بوده اند از فروردین ماه امسال از این خدمت بهزیستی بهره‌مند خواهند شد. 

وی، در مورد شرایط بهره مندی از این خدمت، تصریح کرد: افرادی که تحت پوشش بهزیستی محل سکونت خود بوده و درجه معلولیت شدید و یا خیلی شدید داشته باشند به جز معلولیت‌های بینایی و شنوایی و حسی، نیازمند مراقب باشند، در مراکز شبانه‌روزی اقامت نداشته باشند، همزمان از سایر کمک هزینه‌ها نظیر حق پرستاری ضایعه نخاعی و کمک هزینه فعالیت مراقبت در منزل برخوردار نباشند، دارای معلولیت چندگانه باشند، استقرار در دهک کم درآمدی ۱ تا ۳ از طریق سامانه ارمغان و آزمون وسع این شناسایی صورت می‌گیرد و مشمول دریافت حق پرستاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت در محلات شرق تهران