Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@21:59:47 GMT

مشکل کم آبی روستاهای بوشهر حل می شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۱۴۹

مشکل کم آبی روستاهای بوشهر حل می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی بوشهر عنوان کرد: با اجرا پروژه‌های آب شیرین کن و تکمیل مجتمع های آبرسانی، سال ۱۴۰۰ پایان بحران کم آبی در روستاهای استان بوشهر است.

به گزارش قدس آنلاین،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی بوشهر عنوان کرد: همزمان با نخستین روز از هفته دولت بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹ پروژه این شرکت با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله طاهریان پوردر جمع خبرنگاران اظهارداشت: از این مجموع ۹ پروژه با ۲۴ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۰ پروژه با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی احداث آب شیرین کن‌های ۱۰۰۰ مترمکعبی جزیره شیف شهرستان بوشهر با ۱۰میلیارد تومان اعتبار و ۶۰۰ متر مکعبی روستای گلستان نوار ساحلی دشتی با ۷ میلیارد تومان اعتبار، خط انتقال  مجتمع روستایی دهنو زردکی با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، آبرسانی  روستای بنه جابری دشتستان با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان از جمله پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرا پروژه‌های آب شیرین کن و تکمیل مجتمع های آبرسانی، سال ۱۴۰۰ پایان بحران کم آبی در روستاهای استان بوشهر است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کم آبی روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود