Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@20:10:40 GMT

انتشار تصویرخودروی مرموز لامبورگینی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۱۷۴

انتشار تصویرخودروی مرموز لامبورگینی

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انگجت، شرکت لامبورگینی پس از همکاری با MIT طرح اولیه خودروی الکتریکی Terzo Millennio را در ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرد. اکنون بسیاری از کارشناسان منتظر نسخه تولید شده آن هستند. در همین راستا Autoblog با اشاره به تصویری که لامبورگینی در اینستاگرام خود منتشر کرده، معتقد است این خودرو به زودی رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصویر لوگوی خودرو، سایه ای از بدنه و بخشی از چراغ های ال ای دی به شکل Y نشان داده شده که شباهت هایی به طرح اولیه مذکور دارد.

ویژگی هایی مانند بدنه فیبرکربنی با قابلیت خودترمیمی، موتورهای الکتریکی نصب شده در چرخ ها و مخزن انرژی با ظرفیت بالا احتمالا هم اکنون آماده نیستند اما لامبورگینی خود را برای تولید محدود این نسخه آماده کرده است.

قرار است نسخه هیبریدی خودروهای لامبورگینی «آونتادور» و « هوراکان» ساخته شود. اما خودروی موجود در عکس هرچه که باشد احتمالا در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه در ۱۲ سپتامبر رونمایی می شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

159 / 159

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جولان تنها لامبورگینی اونتادور پلاک دائم ایران در خیابان‌های تبریز (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودروهای سوپرلوکس لامبورگینی چگونه در کارخانه ساخته می شوند؟ (فیلم) تصاویری از لامبورگینی ۶ چرخ در خیابان‌های شلوغ اروپا (فیلم) لحظه تصادف وحشتناک یک موتورسوار با لامبورگینی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • مهرداد صدقی با آخرین آبنبات به نمایشگاه می‌آید
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • جولان تنها لامبورگینی اونتادور پلاک دائم ایران در خیابان‌های تبریز (فیلم)
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • ۵ مورد از قدرتمندترین موتورهای خودرو که تا به امروز تولید شده‌اند(+عکس)